Någon som testat www.snusa.eu ännu? Priserna är rätt bra men fraktpriset är lite suddigt... om jag fattar det rätt ser man inte vad frakten skall kosta förrän efter man lagt sin beställning! Det är ett annat företag som står för frakten alltså, och jag hittade ingen länk till dem, stod att länken kommer fram efter det att man lagt beställningen.
Någon som testat www.snusa.eu ännu? Priserna är rätt bra men fraktpriset är lite suddigt... om jag fattar det rätt ser man inte vad frakten skall kosta förrän efter man lagt sin beställning! Det är ett annat företag som står för frakten alltså, och jag hittade ingen länk till dem, stod att länken kommer fram efter det att man lagt beställningen.
Vilka är de billigaste (portion)snusmärkena i affärerna? Känner mig alltid lite skyldig när jag köper snus så har inte modet att fråga kassören vilken som är billigast.
Tycker själv att det "billigare" snuset smakar skit, förutom kronan vit, vanliga kronan är ingen höjjdare men vit går hur bra som helst. Köper en stock för 199kr
på rätt pris i flen.