2014-08-25, 03:39
Medlem
Plocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElloRorb
GodisHuset brukar ha de bästa priserna på nästan alla märken.

Tack!
Citera
2014-09-08, 03:46
Medlem
VonBongs avatar
Billigaste snuset i Stockholm? Kan åka ut till förorterna om det ligger nära någon station.
Citera
2014-09-25, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Billigaste snuset i Stockholm? Kan åka ut till förorterna om det ligger nära någon station.

Rissne deli har 25 kr på massa olika sorter med kort datum.
Citera
2014-09-25, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PunaniSlayer
Tjena tjena! Någon som vet vart man kan hitta billiga Knox (helst stark) stockar i Stockholm? Har tillgång till alla ställen kommunalt och gångväg. Tack på förhand!
Knox stark portion 270/stocken haninge centrums spel&tobak direkt
Citera
2014-09-26, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArligaArne
LD vit - 169:-/stock. 2baco Pål Jungs Hage, Nyköping
Riktigt bra pris på andra stockar också.

Eller också så kan man köpa 500 prillor för endast 250:- hos dom, vilket resulterar till ett betydligt billigare pris än vad stockar snus kostar. Annars så kan man köpa prillan på nätet, om man köper några förpackningar prillan, vilket blir lite billigare snus beror på (vilken sajt man handlar på) & förmodligen så slipper man frakten på snuset.
Citera
2014-09-29, 21:25
Medlem
Hur är det med "märkessnus" från Swedish Match? Händer det ens att de säljs billigt, eller är den marknaden för välkontrollerad?
Citera
2014-10-03, 23:20
Avstängd
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 862
Hur är det med "märkessnus" från Swedish Match? Händer det ens att de säljs billigt, eller är den marknaden för välkontrollerad?

ja, brukar köpa på mig rapé och lacket för 25 kr hos lokala tobaksnissen när det är kort datum på dosorna. börjar faktiskt gilla röda lacket, som bakpaj är den ju guld förstås, men även portion är god. bättre än rapé imo
Citera
2014-11-18, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 862

Jag brukar ta en tur till Estland och på tallink/silja är det i bland erbjudande för ca 300kr stocken..
annars har jag inte hittat billigare i "land"..
Citera
2014-11-23, 18:10
Medlem
KycklingKlubbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwiiik
Nu är det dags att börja hamstra för andra året i rad pga moderatjävlarna

Vart köper man billigaste stockarn i Trollhättan?
I sommras kostade en stock kronan portion 150 kr på Willys men dom jävla kuksugarna har nu smyghöjt priset till 175 kr stocken

Så vart i Trollhättan kommer man över billigase snuset?

Inte är det moderaterna som höjer snuset högre än cigaretten i alla fall Men det var ju kul att se din aggression 2007, undrar hur den är 2014
Citera
2014-12-01, 15:05
Medlem
TheEducatedFools avatar
Jag ber om ursäkt om jag bryter mot något för att fråga något som kan vara aningen orelaterat. Men jag undrar om det är någon i Borås som vet var Thunder-snus säljs.
Citera
2014-12-05, 09:00
Medlem
YoungTonys avatar
Kan tipsa alla runt Göteborg om Godis City i Kungälv, Kronan White för 200kr och mycket annat billigt.
Kan få riktig billig Swedish Match snus om man inte är noga med lång datum, det säljer dom ut väldigt ofta.
Citera
2014-12-05, 21:30
Medlem
QOTSAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEducatedFool
Jag ber om ursäkt om jag bryter mot något för att fråga något som kan vara aningen orelaterat. Men jag undrar om det är någon i Borås som vet var Thunder-snus säljs.

Har du kollat om det finns på Snuslagret vid södra torget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in