2006-12-19, 17:07
Medlem
Jo jag vet, Många här på FB kanske ogillar rakning av könshår.

Men tror ni hårborttagningsmedel som damer använder på benen istället för vax skulle funka i de nedre regionerna?

Rakhyvel och Rakapparat är lite drygt just på pungen.

Rövskägget borde också lätt kunna tas bort med borttagningsmedel.

Men jag har hört att det kanske är lite för starkt :P O området e ju lite ömtåligt

EDIT: Jag är hetero. Jag vill bara underlätta lite.
2006-12-19, 17:15
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolossal
Jo jag vet, Många här på FB kanske ogillar rakning av könshår.

Men tror ni hårborttagningsmedel som damer använder på benen istället för vax skulle funka i de nedre regionerna?

Rakhyvel och Rakapparat är lite drygt just på pungen.

Rövskägget borde också lätt kunna tas bort med borttagningsmedel.

Men jag har hört att det kanske är lite för starkt :P O området e ju lite ömtåligt
Jag har hört av en en (manlig) vän (jaa, han e bög) att det funkar alldeles utmärkt med hårborttagningskräm på pungen. Själv har jag inte provat eftersom jag e tjej o tvivlar på att det e bra om man råkar få in den där krämen i hugget.
2006-12-19, 17:57
Medlem
brobbans avatar
Har väl konstaterats i andra trådar att vax inte är att rekommendera på pungen, olika medel tycker jag bara låter lite skumt. Så jobbigt är det väl inte att dra över pungen 1-2 gånger i veckan? Tar ju 2-3 min eller något.
2006-12-19, 18:30
Medlem
Slaskmons avatar
Glömde av tiden en gång när jag gjorde det....... Gör ont att tänka på det än i dag
2006-12-19, 18:36
Medlem
arnold2k5s avatar
jag har gjort/gör de då och då. .(och nej är inte bög har flickvän, även om de inte har något met OT att göra :P)

de sved o brände lite första gången. .men sen efter de har de funkat skitfint. .händer dock att de svider lite. .men kör lite hudsalva eller liknande bara så blir allt bra ska du se
2006-12-19, 18:41
Medlem
Snövits avatar
Det finns massa trådar om hårborttagning. Sök på veet, rakning eller hårborttagning. Finns både trådar här och i Mode och livsstil. Titta även i FAQen där det finns en hel rad länkar till rakning m.m.

Tråd låst!

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in