Kan det vara så att han blandar ihop kärnvapen med robotar/missiler/whatever the fuck, som man langar in lite uran/motsv för att få lite mer kräm i det hela? Eller är det jag som har tagit en bärs för mycket(mycket jävla möjligt)?
Uran används i pansarbrytande projektiler för att öka deras vikt. Har ingenting med radioaktivitet eller kärnladdningar att göra.
Nej, men jag ville bara understryka saken så att inte galenpannan försöker slingra sig ur vadet den vägen. De har säkerligen haft utarmat uran i testsyfte.
Nej, men jag ville bara understryka saken så att inte galenpannan försöker slingra sig ur vadet den vägen. De har säkerligen haft utarmat uran i testsyfte.
[quote=krokodil]Kriget i asien var mycket omfattande. Det hände även mycket i Nordafrika och Atlanten - som inte ligger i Europa.....[/QUOTE
Det vet jag mycket väl.. Men hur ska jag göra det klart för dig? Vi startade kriget, intressena fanns till största del i europa. Tyskarna tog sig söderut och expanderade vidare till afrika. Alliansen med japanarna bidrog till konflikter i asien, och visst, i atlanten skedde det en hel del också. Men hoppas du förstår men mening med det hela. Det har alltid varit pga. oss som det startat.
Kriget i asien var mycket omfattande. Det hände även mycket i Nordafrika och Atlanten - som inte ligger i Europa.....[/QUOTE
Det vet jag mycket väl.. Men hur ska jag göra det klart för dig? Vi startade kriget, intressena fanns till största del i europa. Tyskarna tog sig söderut och expanderade vidare till afrika. Alliansen med japanarna bidrog till konflikter i asien, och visst, i atlanten skedde det en hel del också. Men hoppas du förstår men mening med det hela. Det har alltid varit pga. oss som det startat.