2006-12-14, 18:41
Medlem
Klamydiatorsks avatar
Efter att ha vart har pa irland i 3 manader sa har jag kommit fram till nagot som bara kan beskrivas som skrammande!

Polackerna forsoker ta over varlden!!!! Dom gor detta genom att infiltrera samhallet genom att posera som billig och punktlig arbetskraft for att sedan helt bosatta sig i landet.

Jag bygger detta pa att sedan Polen kom med i EU sa har polacker strommat ovr granserna for att fullfölja deras plan, ett polsk tredje rike!

Har pa irland finns det nu over 200.000 polacker pa Dell i Limerick jobbar det runt 400 polacker, fabriker har lite över 1000 arbetare. I Cork pa ett litet plastforetag ar dom apatiska oststatarna majoritet.
I varje restaurang kan man forvanta sig att man blir serverad av en polack, aven pa en asiatisk restaurang!
I Dublin finns det en polsk nyhetsdel i flera stora tidningar!
Hur manga polacker stryker inte runt pa Sveriges gator? 500.000? mer?
Ta Arlanda som exempel hur mycket polacker som helst.

Enligt insider info, sa ska denna teori stamma! Polacker anser sig vara överlagsna och dom tanker inte sluta infiltrera och ta över forrens hela Varlden ar polskt!

Och dom ar inte dumma Irland ar en perfekt bas, bra kontakter och forbindelser med USA och England. Plus att Irland for tillfallet har en florerande ekonomi vilket polacker forutsag och utnyttjar for att finansiera sitt overtagande!!

Detta ar skrammande, snart star Igor i din farstu och kraver ditt hus!
Citera
2006-12-14, 19:21
Medlem
Fruktpojkens avatar
Anledningen till att dom valde Irland är att det är ett katolskt land. De har Irland som startpunkt för att ta över resten av Europa. Hoss oss posar dom som byggnadsarbetare för att kunna stå på byggnadsställningar och kika in i våra protestantiska hem för att hitta vår svaghet!
Citera
2006-12-14, 19:30
Medlem
the lawss avatar
hahaha, du vet väl att du är galen?
för övrigt borde väl detta polska imperium bli ett "fjärde rike"?
Citera
2006-12-14, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klamydiatorsk
Efter att ha vart har pa irland i 3 manader sa har jag kommit fram till nagot som bara kan beskrivas som skrammande!

Polackerna forsoker ta over varlden!!!! Dom gor detta genom att infiltrera samhallet genom att posera som billig och punktlig arbetskraft for att sedan helt bosatta sig i landet.

Jag bygger detta pa att sedan Polen kom med i EU sa har polacker strommat ovr granserna for att fullfölja deras plan, ett polsk tredje rike!

Har pa irland finns det nu over 200.000 polacker pa Dell i Limerick jobbar det runt 400 polacker, fabriker har lite över 1000 arbetare. I Cork pa ett litet plastforetag ar dom apatiska oststatarna majoritet.
I varje restaurang kan man forvanta sig att man blir serverad av en polack, aven pa en asiatisk restaurang!
I Dublin finns det en polsk nyhetsdel i flera stora tidningar!
Hur manga polacker stryker inte runt pa Sveriges gator? 500.000? mer?
Ta Arlanda som exempel hur mycket polacker som helst.

Enligt insider info, sa ska denna teori stamma! Polacker anser sig vara överlagsna och dom tanker inte sluta infiltrera och ta över forrens hela Varlden ar polskt!

Och dom ar inte dumma Irland ar en perfekt bas, bra kontakter och forbindelser med USA och England. Plus att Irland for tillfallet har en florerande ekonomi vilket polacker forutsag och utnyttjar for att finansiera sitt overtagande!!

Detta ar skrammande, snart star Igor i din farstu och kraver ditt hus!
Alltså du har rätt i det du säger, och vi planerade ta över Sverige men muslimerna hann före.

F.Ö. känner jag inte polacker som heter 'Igor'. =/
Citera
2006-12-15, 18:11
Medlem
Monkeytronics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red_Polak
Alltså du har rätt i det du säger, och vi planerade ta över Sverige men muslimerna hann före.

F.Ö. känner jag inte polacker som heter 'Igor'. =/

Igor Sypniewski heter väl åtminstone en polack. Vet inte om just han är världsövertagarmaterial dock.
Citera
2006-12-16, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeytronic
Igor Sypniewski heter väl åtminstone en polack. Vet inte om just han är världsövertagarmaterial dock.
Igor härstammar faktiskt från Ingvar, sen är Igor en förryskning av namnet. Intressant dock att namnet Igor har använts i så västliga trakter som just Polen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in