2006-12-19, 21:32
Bannlyst
Jag har liknande problem!!! kommer inte längre än."searching for a connected phone" Vad är fel?
Citera
2006-12-19, 21:45
Bannlyst
kom på det nu! efter du stängt ner nemesis måste du höger klicka på ikonen sedan välja exit.
Så gjorde jag iaf.
Citera
2006-12-20, 15:36
Avslutad
Min musik spelare slutade att fungera efter att jag uppdaterat, håller på att installera om skiten får se om det funkar..
Citera
2006-12-20, 15:59
Avslutad
Nu funkar det..
Citera
2007-06-04, 22:13
Medlem
extremesantas avatar
Nån som har testat och gjort om N73:an till en IE?
Citera
2007-06-05, 00:13
Medlem
Krukväxts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -j-p-
http://img81.imageshack.us/my.php?image=bild1ik7.jpg
http://img81.imageshack.us/my.php?image=bild2pl3.jpg
http://img81.imageshack.us/my.php?image=bild3iw0.jpg

Taget med webcam så kanske inte bästa kvaliten menmen....
Du funderade inte på att installera ett screenshot-program på telefonen istället för att ta bild på hela mockajengen.
Citera
2007-06-18, 11:57
Medlem
snowrider88s avatar
vilken ska man ladda ner? Nemesis Service Suite Beta 1.0.38.10 eller Diamond N70 full flash - NSS version 1.0.36 ??
Citera
2007-06-20, 14:25
Medlem
snowrider88s avatar
ingen som vet eller?
Citera
2008-03-07, 00:21
Medlem
Andolorias avatar
Någon som vet hur man fixar det sk. "offline" läget? Det står offline längst upp i mitten?

Hur ser man om telefonen är låst, och hur ser jag skillnaden på OP-lås och stöldlås?
Citera
2008-04-02, 19:23
Medlem
Ansiktsvargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowrider88
vilken ska man ladda ner? Nemesis Service Suite Beta 1.0.38.10 eller Diamond N70 full flash - NSS version 1.0.36 ??

bump
Citera
2008-09-29, 00:07
Bannlyst
jaha, kände att det var dags o testa en uppgradering.
gjorde som TS sa, och när jag precis skulle uppgradera i nokiaprogrammet så kom jag på att jag inte säkerhetskopierat allting. så jag avbröt lite snabbt innan jag tryckt "ok" på att uppgradera.
försökte säkerhetskopiera i PC Suite, men det gick inte. så tillslut gav jag upp o bestämde mig för att uppgradera luren igen.

då hittar den helt plötsligt inte telefonen när den söker.
försökte o försökte igen, koppla ur o plugga in men nej. den vill helt enkelt inte.

telefonen verkar fungera som vanligt i övrigt, trots att produktkoden är ändrad till ME.

tips?

edit: bör väl tilläggas att det inte verkar gå att använda NSS för att byta tillbaka till vanliga produktkoden. får bara "Reading Error" osv.
samt att jag tror jag hade telen på ljudlöst, och itne på allmän profil när ändringar gjordes.
Senast redigerad av folkoel 2008-09-29 kl. 00:12.
Citera
2008-10-02, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av folkoel
jaha, kände att det var dags o testa en uppgradering.
gjorde som TS sa, och när jag precis skulle uppgradera i nokiaprogrammet så kom jag på att jag inte säkerhetskopierat allting. så jag avbröt lite snabbt innan jag tryckt "ok" på att uppgradera.
försökte säkerhetskopiera i PC Suite, men det gick inte. så tillslut gav jag upp o bestämde mig för att uppgradera luren igen.

då hittar den helt plötsligt inte telefonen när den söker.
försökte o försökte igen, koppla ur o plugga in men nej. den vill helt enkelt inte.

telefonen verkar fungera som vanligt i övrigt, trots att produktkoden är ändrad till ME.

tips?

edit: bör väl tilläggas att det inte verkar gå att använda NSS för att byta tillbaka till vanliga produktkoden. får bara "Reading Error" osv.
samt att jag tror jag hade telen på ljudlöst, och itne på allmän profil när ändringar gjordes.

*bump*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in