Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-06, 22:07
  #10369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Är Littorin trots allt en liten smygSosse?

Källa: https://www.facebook.com/SOLittorin/...82070918567413


Tyckte lite synd om idioten efter han köpt fitta och blivit påkommen, MEN att gå isäng med sossarna är ett övertramp av bibliska mått av en moderat. Måtte fanskapet brinna i helvetet..
Citera
2017-03-02, 13:50
  #10370
Medlem
Littorin har åter hamnat i fläkten.

Förre arbetsmarknadsministern Sven Otto Littorin döms att, tillsammans med sin affärspartner, betala två miljoner danska kronor till SEB Pensionsforsikring efter en fastighetsaffär som aldrig blev av.
Källa: http://www.skd.se/2017/03/02/forre-m...-miljonbelopp/
Citera
2017-08-25, 10:09
  #10371
Medlem
Med anledning av akbs avgång sitter Sven Otto och myser i tv4s förlängda morgon-tv. Han presenteras bla som företagare. Är det rimligt att han ges detta utrymme trots tidigare skandal i Danmark? Var han den ende som vill sitta där tro?
Citera
2017-08-25, 13:35
  #10372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strugatski
Med anledning av akbs avgång sitter Sven Otto och myser i tv4s förlängda morgon-tv. Han presenteras bla som företagare. Är det rimligt att han ges detta utrymme trots tidigare skandal i Danmark? Var han den ende som vill sitta där tro?

Jag fattar inte hur han får komma tillbaka. Först att fejkat sitt CV med fejkuniversitet och därefter jagat tjejer på nätet som Aftonbladet avslöjade. Offatbart.
Citera
2017-08-25, 13:53
  #10373
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Jag fattar inte hur han får komma tillbaka. Först att fejkat sitt CV med fejkuniversitet och därefter jagat tjejer på nätet som Aftonbladet avslöjade. Offatbart.
..."jagat tjejer", nja, använt prostituerade, va? Nä han borde vara körd för alltid, men moderaterna är nog desperata nu...
Citera
2017-08-25, 21:59
  #10374
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strugatski
Med anledning av akbs avgång sitter Sven Otto och myser i tv4s förlängda morgon-tv. Han presenteras bla som företagare. Är det rimligt att han ges detta utrymme trots tidigare skandal i Danmark? Var han den ende som vill sitta där tro?

Nej då, han var inte den enda, det fanns flera som gärna velat sitta där.
Men han är en klok människa, duktig och påläst. Att han sen haft lite kufiska affärer för sig, som inte riktigt är klarlagda, renderar inte honom till livstids avstängning från politiken.

Och det där sexköpet som han gjorde för några år sen ser inte jag som något brott även om lagen säger det, eller hur Strugatski?
Citera
2017-08-25, 23:43
  #10375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Nej då, han var inte den enda, det fanns flera som gärna velat sitta där.
Men han är en klok människa, duktig och påläst. Att han sen haft lite kufiska affärer för sig, som inte riktigt är klarlagda, renderar inte honom till livstids avstängning från politiken.

Och det där sexköpet som han gjorde för några år sen ser inte jag som något brott även om lagen säger det, eller hur Strugatski?

Han är väl inte dömd för något sexbrott trots allt? Minns inte turerna i den härvan.
Citera
2017-08-26, 07:01
  #10376
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Nej då, han var inte den enda, det fanns flera som gärna velat sitta där.
Men han är en klok människa, duktig och påläst. Att han sen haft lite kufiska affärer för sig, som inte riktigt är klarlagda, renderar inte honom till livstids avstängning från politiken.

Och det där sexköpet som han gjorde för några år sen ser inte jag som något brott även om lagen säger det, eller hur Strugatski?

Kunde inte bry mig mindre om han så kallade kvinnoaffärer men att han är klok, duktig och påläst är bara svammel. Han är full av lögner och inte alls vidare påläst många gånger. Har bra svada men det är också allt.
Citera
2017-08-27, 13:48
  #10377
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Kunde inte bry mig mindre om han så kallade kvinnoaffärer men att han är klok, duktig och påläst är bara svammel. Han är full av lögner och inte alls vidare påläst många gånger. Har bra svada men det är också allt.

Ja, om du nu har vänstersympatier så kan jag förstå att du tycker det om honom, men jag har träffat honom ett par gånger och tycker inte som du!
Citera
2017-08-27, 13:49
  #10378
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strugatski
Han är väl inte dömd för något sexbrott trots allt? Minns inte turerna i den härvan.

Nej, det stämmer, lite fel av mig i inlägget.
Citera
2017-08-27, 15:18
  #10379
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Nej, det stämmer, lite fel av mig i inlägget.
Är det detta som kallas Fake News i sociala medier? Man slänger ur sig en lögnoch hoppas att ingen märker det. Nästa steg är att det blir en etablerad sanning.
Citera
2017-09-08, 12:36
  #10380
Medlem
Sven Otto Littorin ger ut bok
”Jag blev så trött på alla politiska biografier där människorna förvandlats till statister så jag tänkte försöka göra tvärtom och skriva en bok som tar utgångspunkt i ett antal möten. Och de kommer spänna över ett brett fält och inte ha så många politiker bland porträtten. Men däremot kommer jag ju inte kunna hålla mig från att skriva om hur dessa möten påverkat min världsbild, berättar Sven Otto Littorin.
Källa: http://www.dagensopinion.se/sven-ott...rin-ger-ut-bok

Antagligen är det några dessa möten han vill skriva om
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12386290.ab
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback