Citat:
Ursprungligen postat av guliver
På tal om Littorin, läste här om dagen i DN i en intervju där han säger att ord står mot ord, att han inte har träffat “Anna”. Jag tror att han har köpt sex av Anna men har väntat ut på att mer bevis ska komma upp som sätter dit honom, men när det inte kommer något mer från Aftonbladet, när Aftonbladet inte kan publicera mer än den här händelsen, ett gammalt nummer till en förskola och en beskrivning av hans kläder så tror jag att Littorin känner sig lugn och att han kan ljuga om sexköpet och komma undan med det. Jag tror att Aftonbladet har mer att publicera, annars skulle man inte dragit igång hela cirkusen och det ska bli spännande att se vad det blir. Ett till sexköp? Känns inte helt omöjligt.
Då får du gärna hjälpa mig med flera att förstå.
Jag skrev inlägget nedan i en annan tråd, men har inte fått några vettiga svar.
Kanske att du kan hjälpa oss med det?
Citat:
"Problemet, och alla dessa spekulationer hade kunnat undvikas OM Aftonbladet hade presenterat några bevis
Än så länge har de inte gjort detta, vilket gör att historien inte känns trovärdig.
Vad är det som gör att Aftonbladet inte publicerar t.ex chattloggarna, eller mer information om Littorin och de andra direktörerna?
Vad har dem att tjäna på att INTE publicera saker som skulle stärka deras version av händelsen?
Som det är just nu, så är det ju Aftonbladet som är dem största förlorarna, med tanke på att övriga media och stora delar av svenska folket håller på att vända sig mot dem.
Varför drar de då inte fram sina ess ur rockärmen, och dödar diskussionen en gång för alla?"