2010-07-15, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MassiveB
Han satt enligt uppgift och raggade på par (kvinna & man) på QX. Han skall också fått varningar då han var envis och inte tog ett nej som ett nej.

Enligt uppgift?
Det här var intressant, vad är källan till detta?
Citera
2010-07-15, 23:21
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatojuice
Vad vi vet: Han har varit otrogen och han har sexchattat "en del"
Han uttrycker det själv som "att han inte är nån Snövit och att han gjort saker han inte är stolt över".

Vad vi tror: Har har haft minst en älskarinna inom partiet ("MUF-ordföranden") och sannolikt även träffat kvinnor han sexchattat med

Det finns säkert mer att fylla på...

Evin Khaffaf var väl en färsk ungmuffa.
Citat:
Evin Khaffaf, 23 år, med examen från försvarshögskolan är ny
pressekreterare med huvudansvar för partisekreterarens mediekontakter. Hon
kommer närmast från tjänsten som politisk sekreterare på riksdagen och
distriktsstyrelsen i MUF i Stockholm.
Citera
2010-07-15, 23:33
Medlem
Sirlandos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guliver
På tal om Littorin, läste här om dagen i DN i en intervju där han säger att ord står mot ord, att han inte har träffat “Anna”. Jag tror att han har köpt sex av Anna men har väntat ut på att mer bevis ska komma upp som sätter dit honom, men när det inte kommer något mer från Aftonbladet, när Aftonbladet inte kan publicera mer än den här händelsen, ett gammalt nummer till en förskola och en beskrivning av hans kläder så tror jag att Littorin känner sig lugn och att han kan ljuga om sexköpet och komma undan med det. Jag tror att Aftonbladet har mer att publicera, annars skulle man inte dragit igång hela cirkusen och det ska bli spännande att se vad det blir. Ett till sexköp? Känns inte helt omöjligt.

Då får du gärna hjälpa mig med flera att förstå.
Jag skrev inlägget nedan i en annan tråd, men har inte fått några vettiga svar.
Kanske att du kan hjälpa oss med det?

Citat:
"Problemet, och alla dessa spekulationer hade kunnat undvikas OM Aftonbladet hade presenterat några bevis
Än så länge har de inte gjort detta, vilket gör att historien inte känns trovärdig.

Vad är det som gör att Aftonbladet inte publicerar t.ex chattloggarna, eller mer information om Littorin och de andra direktörerna?
Vad har dem att tjäna på att INTE publicera saker som skulle stärka deras version av händelsen?

Som det är just nu, så är det ju Aftonbladet som är dem största förlorarna, med tanke på att övriga media och stora delar av svenska folket håller på att vända sig mot dem.

Varför drar de då inte fram sina ess ur rockärmen, och dödar diskussionen en gång för alla?"
Citera
2010-07-15, 23:36
Medlem
Oxygeens avatar
Så, dags för en gissning, vad kör Aftonbladet/övriga media för historia om detta imorgon, ska vi börja tippa om när Melin avgår?
Citera
2010-07-15, 23:39
Medlem
Stäppiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxygeen
Så, dags för en gissning, vad kör Aftonbladet/övriga media för historia om detta imorgon, ska vi börja tippa om när Melin avgår?
Förlåt att jag tjatar, men det handlar inte om att AB ska lyckas bevisa något annars får Melin avgå. AB har sått ett frö som har fått SOL att avgå. För att sätta Melin i gungning måste AB fällas i en förtalsrättegång eller åtminstone i opinionsnämnden.
Citera
2010-07-15, 23:49
Medlem
skolmatsals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guliver
På tal om Littorin, läste här om dagen i DN i en intervju där han säger att ord står mot ord, att han inte har träffat “Anna”. Jag tror att han har köpt sex av Anna men har väntat ut på att mer bevis ska komma upp som sätter dit honom, men när det inte kommer något mer från Aftonbladet, när Aftonbladet inte kan publicera mer än den här händelsen, ett gammalt nummer till en förskola och en beskrivning av hans kläder så tror jag att Littorin känner sig lugn och att han kan ljuga om sexköpet och komma undan med det. Jag tror att Aftonbladet har mer att publicera, annars skulle man inte dragit igång hela cirkusen och det ska bli spännande att se vad det blir. Ett till sexköp? Känns inte helt omöjligt.
Det känns uteslutet, även om de har en "Emma" att hänvisa till denna gång. Utan hårda bevis i form av chattloggar, foton eller liknande. Jag tror inte att AB skulle riskera att gå igenom allt detta igen, utan att step it up a notch...
Citera
2010-07-15, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirlando
Det är inte bekräftat, men enligt de rödgröna så verkar det som om Littorin var duktigt i farten på olika möten och turnéer.

Men som sagt, det är lika lite bekräftat som den historia som Aftonlögnen kastat ur sig. Så ta det med en hink med salt.

exakt vad jag menar =)
Citera
2010-07-15, 23:53
Medlem
jamenvaddårås avatar
Citat:
Han uttrycker det själv som "att han inte är nån Snövit och att han gjort saker han inte är stolt över".

Vad vi tror: Har har haft minst en älskarinna inom partiet ("MUF-ordföranden") och sannolikt även träffat kvinnor han sexchattat med

Jamenvafan. Det där är väl rätt mainstream?
Hallå? Sexchattat och satt på en yngre tjej som var villig?
Vem hade inte gjort det?
Citera
2010-07-15, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
Jamenvafan. Det där är väl rätt mainstream?
Hallå? Sexchattat och satt på en yngre tjej som var villig?
Vem hade inte gjort det?

Visst men kanske inte som gift Arbetsmarknadsminister.

Men vad vet jag, jag har aldrig varit i den positionen...
Citera
2010-07-16, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artwood
Man är inte en enskild privatperson om man tillåter sig att under ett år leva på 1,3 miljoner av skattemedel.
Det är ett helt vanligt avgångsvederlag för en avgående statstjänsteman som tjänat sådär 100 tusen per månad. Inget märkligt alls. Avgångsvederlag för vanliga tjänstemän i privat sektor utan större ansvar än över sig själva ligger på ca 5-600 tusen per år. Att Littorin som offentlig minister skulle uppbära det dubbla är inte konstigt.
Citera
2010-07-16, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrMoppen
Javisst, född 1983 medan gubben är född 1966. Det diffar alltså 17 år mellan dom......

Sedan är hon inte alls så ful heller så man kan ju förstå att gubben tände.....
http://www.moderat.se/person.aspx?webbid=1&menyid=5&personid=2422
http://www.expressen.se/nyheter/1.1052824/hon-ar-ministerns-nya-karlek
http://www.politikerbloggen.se/2007/07/14/5021/ ("Almedalens snyggaste år 2007")

Moderat hon också och är pressekreterare åt partisekreteraren Per Schlingmann.
.. JAG, (HM,HM,HM,).. VÅGAR NOG INTE SÄGA SÅ MYCKET.. FÖR DÅ BLIR JAG NOG UTSPARKAD (SKRATT).. SINGELDEJT..
Citera
2010-07-16, 00:15
Medlem
DeLoreans avatar
Citat:

Och?

I Frankrike, t ex, skulle detta bara ses som ett tecken på att han är en riktig karl och därmed lämplig för sitt ämbete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in