Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Varför skulle jag vara dum?
Det är ingen som vet anledningen till avhoppet än SOL och möjligtvis FR. Jag tippar på att han var väldigt nära att hoppa av redan innan p.g.a. vårdnadstvisten. När sedan josefsson-wannabe kommer med skandaluppgifter så brister det för honom.
Men om du följt tråden så borde du veta att sakfrågan faktiskt inte är relevant. Det spelar ingen roll om han har knullat "Anna" eller inte. Det enda som är viktigt är att han förnekar det och att AB nu rikserar ett förtalsåtal.
Ska SOL våga syna AB's bevis eller inte?
Jag antar att han gör det eftersom han ändå är politiskt "död"
Jag håller med till fullo att han troligen var väldigt nära att hoppa av före han fick vetskap om Aftonbladets scoop.
Att han förnekar detta är egentligen rätt så irrelevant i nuläget, vad som skulle kunna spetsa till det vore ju ett åtal gällande förtal för det skulle signalera annat än de "nekningar" han gör via sin advokat.
Jag TROR att han väntar på att detta skall blåsa över, om han börjar bråka så kommer detta att leda till att storyn hålls vid liv och det borde vara det sista han vill...
Har sagt det tidigare men vilken rimlig anledning hade han till att inte kommentera/förneka detta då han blev upplyst om vad AB hade för scoop på gång?