Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Är du dum eller?
AB har ju redan spelat ut iaf delar av sina kort så de väntar nog på att SOL skall agera, nu har ju egentligen han ingen anledning att agera alls mer än att förneka detta via ombud.
Detta blåser säkert över på ett par månader...
Det skulle dock vara ytterst intressant om det vore så att SOL testar att stämma dem för ärekränkning/förtal men jag tror inte att det är aktuellt faktiskt.
SOL visste exakt vad AB skulle publicera och hoppades nog att hans avhopp skulle vara tillräckligt snabbt för att göra honom till en "icke officiell person" och därmed slippa publiceringen.
Det råder inga tvivel att SOL visste vad AB hade och trots detta så valde han att inte kommentera, mycket besynnerligt agerande att med berått mod se till att barnen tar del av denna skit.
Hade han valt att kommunicera med AB och dessutom varit oskyldig så hade knappast AB publicerat.
Varför skulle jag vara dum?
Det är ingen som vet anledningen till avhoppet än SOL och möjligtvis FR. Jag tippar på att han var väldigt nära att hoppa av redan innan p.g.a. vårdnadstvisten. När sedan josefsson-wannabe kommer med skandaluppgifter så brister det för honom.
Men om du följt tråden så borde du veta att sakfrågan faktiskt inte är relevant. Det spelar ingen roll om han har knullat "Anna" eller inte. Det enda som är viktigt är att han förnekar det och att AB nu rikserar ett förtalsåtal.
Ska SOL våga syna AB's bevis eller inte?
Jag antar att han gör det eftersom han ändå är politiskt "död"