2007-03-17, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
I och för sig tycker jag att det är moraliskt förkastligt oavsett kön, men var i denna tråd uttrycker någon den dubbelmoralen du pratar om?

Är bara en tids fråga innan det dyker upp någon tråd med sån här titel "pedofil VÅLDTOG 14-årig småflicka" och då kommer du också se hur folk kommer reagera, därav dubbelmoralen med hebefili i det svenska samhället
Citera
2007-03-18, 11:17
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GirlloverX
Är bara en tids fråga innan det dyker upp någon tråd med sån här titel "pedofil VÅLDTOG 14-årig småflicka" och då kommer du också se hur folk kommer reagera, därav dubbelmoralen med hebefili i det svenska samhället

Så du dömmer folk för saker de inte har gjort ännu?
Citera
2007-03-18, 17:37
Medlem
D69s avatar
Min gamle granne var gymnasielärare och fick ihop det med en 16-årig elev. Han hade ett förhållande med henne samtidigt som han var gift och hade tre barn. Tjejen var en duktig elev med bra betyg innan dom började knulla, men hon mådde dåligt och hamnde efter i skolarbetet.

"Alla" visste om att dom hade ihop det, speciellt efter dom blev påkommna hemma i villan av mannens fru som kom hem tidigare en dag när tjejen och hennes lärare låg och knullade på övervåningen. Efter det tog förhållandet förstås slut. Konstigt nog så blev det mig veterligen aldrig några represalier mot läraren.
Citera
2007-03-18, 17:57
Medlem
davidoffs avatar
Jag har varit lararvikrie och det var ganska vanligt att brudar i 8an och 9an ringde mig hem och ville traffas. Jag gjorde aldrig nagot.
Citera
2007-03-19, 04:00
Medlem
Ååh vilka minnen från högstadiet. Vi hade många relativt unga lärare på skolan mellan 25-35 och åtminstone 3-4-5 av dessa hade man sina fantasier om. Tyvärr fick jag aldrig till det med någon av dem. Inte blev det bättre av att dom klädde sig sexigt också, tajta jeans, nån hade lite halvt genomskinlig skjorta/blus ibland och nån hade en kofta man kunde se igenom osv. Mysiga minnen helt enkelt.
Citera
2008-06-10, 15:09
Medlem
ibanez2s avatar
Sex med lärare

Finns det någon här som har haft det?
Citera
2008-06-10, 15:10
Medlem
Ankdammsmans avatar
Kan bli en spänannde tråd.
Citera
2008-06-10, 15:15
Medlem
Alltså, sin egen lärare eller bara med en lärare?
Citera
2008-06-10, 15:18
Medlem
Jan Bananbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hsfkljf
Alltså, sin egen lärare eller bara med en lärare?

Antar att han menar bara med en random lärare
Citera
2008-06-10, 15:21
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan Bananberg

Det var ett märkligt antagande.
Citera
2008-06-10, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jan Bananberg

Då var det inte så överdrivet roligt.
Citera
2008-06-10, 15:23
Medlem
karlshamn_yes avatar
En lärare man haft i något ämne måste väl endå vara frågeställningen om det ska bli någon match i det hela..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in