2010-03-19, 22:39
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Det stå att hon har något form av tarmsjukdom som gör att hon få mycket gaser. Tro det eller ej men kvinnor kan vara precis lika äcklig som en karl är.
Ja. Fast kvinnor är i min mening mycket äckligare än män. De kan ju för sjutton inte ens torka röven.
Har varit hos flertaliga flickor, och allt som oftast rotat i deras tvätthög, tro mig - det är ingen vidare syn, bajsränder befinner sig på alla trosor, mer eller mindre. Mäns underkläder (som jag givetvis inte rotat bland), men av egna empiriska observationer har det framgått att jag (män) inte lyckas göra skitränder med ovilja.
Detta är en kvinnosak. Nog för att jag är äcklig på andra sätt...
Men min anala hygien, är däremot mycket bättre än kvinnorna jag har jämfört med.
Kvinnor må vara emotionellt präglad, medan män är testosteronpackade, fyllda av kåthet, dock är kvinnor dåliga på att torka sig i röven -- förmodligen p g a. de inte lika noggrant torkar röven -- lika hårt, fort, utan att vidare bry sig om hur känseln befattar sig.
Citera
2010-03-19, 22:43
Medlem
Howl!s avatar
Vi är många som har gått och funderat över det i ett par år nu.
Citera
2010-03-19, 23:20
Medlem
sirVandalots avatar
Så man kan säga att det sket sig
Citera
2010-03-20, 00:37
Medlem
Painfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Ja. Fast kvinnor är i min mening mycket äckligare än män. De kan ju för sjutton inte ens torka röven.
Har varit hos flertaliga flickor, och allt som oftast rotat i deras tvätthög, tro mig - det är ingen vidare syn, bajsränder befinner sig på alla trosor, mer eller mindre. Mäns underkläder (som jag givetvis inte rotat bland), men av egna empiriska observationer har det framgått att jag (män) inte lyckas göra skitränder med ovilja.
Detta är en kvinnosak. Nog för att jag är äcklig på andra sätt...
Men min anala hygien, är däremot mycket bättre än kvinnorna jag har jämfört med.
Kvinnor må vara emotionellt präglad, medan män är testosteronpackade, fyllda av kåthet, dock är kvinnor dåliga på att torka sig i röven -- förmodligen p g a. de inte lika noggrant torkar röven -- lika hårt, fort, utan att vidare bry sig om hur känseln befattar sig.

Du är skyldig mig en behandling hos farbrorn i vit rock då jag garvade sönder musklerna i magen.
Tack, Adagio. Det där gjorde min natt!
Citera
2010-03-20, 22:53
Medlem
OggeOJs avatar
För det första, vem fan tänder eld i ett flygplan?
Citera
2010-03-21, 10:41
Medlem
gubbslemmets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OggeOJ
För det första, vem fan tänder eld i ett flygplan?
Uppenbarligen någon retarderad amerikansk fiskvinna.
Citera
2011-11-14, 23:09
Medlem
ZlatanManias avatar
Men vad är det för vilseledande rubrik jävla idiot.. Det var ju inte fisen som fick planet att nödlanda det var ju röken från tändstickorna!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in