2007-04-14, 12:48
Medlem
hedets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkhemmet
Jag gillar inte det här ordet "kulturberikare". Det används uteslutande av halvrasistiska och dåligt utbildade människor.

Tvärtom så visar användande av ordet "kulturberikare" prov på stor mental kapacitet, då man tar det ord som invandrarkramarna älskar mest och mha ironi vänder det till ett effektfullt vapen mot de som uppfann ordet. Ironi är inte förunnat idioter.
Citera
2007-04-14, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Psykopatiskt beteende är vanligare bland sydlänningar än bland nordbor pga genetiska orsaker. Dessutom är det här en arab, vilket betyder att han med stor sannolikhet är inavlad sedan generationer tillbaka.

har du en källa på detta?
Citera
2007-04-14, 15:01
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkhemmet
Jag gillar inte det här ordet "kulturberikare". Det används uteslutande av halvrasistiska och dåligt utbildade människor.

Men det uppfanns av Goda Vänstermänniskor.
Citera
2007-04-14, 15:02
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollew

www.google.com

En annan bra källa är "ras och psykopatiskt beteende", du hittar ett sammandrag i American Renaissance (www.amren.com). Kusinäktenskap är norm och inte undantag i klankulturer. Man försäkar sig på så vis att egendom och lojalitet stannar inom klanen.
Citera
2007-04-14, 15:53
Medlem
Kingfishers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollew

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=512048:fid%20=100100472/
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=516376:fid%20=100100472/
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=516372:fid%20=100100472/

Citat:
Rooted in ancient custom, consanguinity is nonetheless widespread in the Arab world; for example, a 1989 study in Iraq found 53 percent of the subjects to be consanguineously married. One result is the prevalence of extended clans that lead to nepotism and lower levels of identification with the state. The clan structure is a major factor in the Arab world’s endemic corruption and lack of civil society.

Citat:
Just as modern medicine recognizes genetic sources of many physical illnesses, modern psychology recognizes genetic components in many psychological problems including criminality. Presumably, a region where inbreeding is rife—and reinforced through successive generations—should also have a greater frequency of such mental ailments.

http://www.frontpagemag.com/Articles/ReadArticle.asp?ID=19247
Citera
2007-04-14, 16:06
Medlem
Citat:

Har du källa på det?
Citera
2007-04-14, 19:22
Medlem
Bultskruvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Walker
Aftonhoran ljuger som vanligt. Han har ö h t inte arbetat som läkare i Sverige. Han har dock jobbat inom sjukvården och försökt bli legitimerad läkare men inte lyckats. Numera är det emellertid länge sedan han alls jobbade. De senaste åren har han varit sjukskriven p g a depression.
Trodde man var tvungen att ha ett arbete för att vara sjukskriven, eller har jag fel där...?
Citera
2007-04-14, 20:53
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bultskruven
Trodde man var tvungen att ha ett arbete för att vara sjukskriven, eller har jag fel där...?
fel, man kan vara sjukskriven och arbetslös.
Citera
2007-04-14, 21:01
Medlem
Bultskruvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cavall
fel, man kan vara sjukskriven och arbetslös.
se där, då lärde jag mig något idag då
Citera
2007-04-14, 21:31
Bannlyst
Jag har ett förslag till FB och det är att vi slår ihop "Kriminella nätverk" med "I&I". Det är ju praktiskt taget samma ämne.

On topic: Ännu en mönsterarab som vi haft mycket glädje av och som gynnat vårt kära fosterland. Seså nu, gnäll inte, han kunde ju faktiskt ha bränt ner 2 eller 3 k-rauta. Det tar ju faktiskt tid för dem att assimilera sig...
Citera
2007-04-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starke Adolf
Har du källa på det?

Ja, källan är jag. Du kan hänvisa till mig. Allt enligt konstens regler folkhemmet (2007)
Citera
2007-04-14, 23:10
Medlem
Kuyichis avatar
Jag sätter en hundring på att denne man frias i hovrätten. Den "bevisning" som finns är löjeväckande.

Mycket möjligt att han är den skyldige men åklagarens bevisning är minst sagt svag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in