2006-11-27, 00:21
Medlem
Ephedrines avatar
ska upp till Umeå i morrn med flyg!
ska ha med mej ett X Antal poller! Funderar på att ha dom i jackan.
Varför inte lixom? De är väl bara pengar klockir smycken osv som låter! dom kollar väl ingne igenom hela jackan..
Annas så tänkte ja lägga skiten i strumpan. ( i en plastpåse så klart)
Vad hade/har ni gjort!
Citera
2006-11-27, 00:28
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
ska upp till Umeå i morrn med flyg!
ska ha med mej ett X Antal poller! Funderar på att ha dom i jackan.
Varför inte lixom? De är väl bara pengar klockir smycken osv som låter! dom kollar väl ingne igenom hela jackan..
Annas så tänkte ja lägga skiten i strumpan. ( i en plastpåse så klart)
Vad hade/har ni gjort!

. På Christianias tid så smugglade ja hem hasch, å jointar i schampoflaskor, tänkte väl att lukten inte borde läcka ut om de låg inne i smörjan. Blev inte påkommen men stötte heller inte på nån hund...var dock inga stora mängder.
Citera
2006-11-27, 00:30
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeWilhelmFree
. På Christianias tid så smugglade ja hem hasch, å jointar i schampoflaskor, tänkte väl att lukten inte borde läcka ut om de låg inne i smörjan. Blev inte påkommen men stötte heller inte på nån hund...var dock inga stora mängder.

ja men kör du en flaska genom scanern med ryggan så ser dom ju att det är piller där i! De är nog inte så lyckat?
Citera
2006-11-27, 00:34
Medlem
bIZongs avatar
Om du flyger inrikes så borde det inte vara nå problem alls att ha dom i jackan. Borde iofs gå att ha om där om du kommer från utlandet men risken att dom ska kontrollera din jacka osv blir ju större.
Citera
2006-11-27, 00:34
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
Citat:
ja men kör du en flaska genom scanern med ryggan så ser dom ju att det är piller där i! De är nog inte så lyckat?

visserligen sant, åkte ju öresundståg, inga scannrar där inte. näe, jag är ingen auktoritet på området smuggling.
Citera
2006-11-27, 00:52
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeWilhelmFree
visserligen sant, åkte ju öresundståg, inga scannrar där inte. näe, jag är ingen auktoritet på området smuggling.

Jag flyger!
Så det blir nog kallinstricket!
Citera
2006-11-27, 01:02
Medlem
A-Dmps avatar
Jag lovar dig, det är hur enkelt som helst. Visst har dom skärpt säkerheten även för inrikesflyg, men det är vapen dom är ute efter i första hand och inte ens det kan dom (min storasyster åkte med min stickkniv i handbagaget, den gick genom den där scannern och allt).

Det är nojigt att flyga med knark, men det är lugnt. Det är helt lugnt. Har du benzos, så ta ett par. Sen är det lugnt i din skalle också.

Jag hade i ett halvår ett distansförhållande med ett fruntimmer nere söderut, då blev det alltid att köpa så mycket jag kunde medan jag var nere och hälsade på, och jag åkte flyg upp, och det gick bra, varje gång.

Oroa dig inte. Håll dig borta från utrikesterminalen så är det 100 % säkert. Och då menar jag 100 %.
Citera
2006-11-29, 01:55
Bannlyst
felpost - var vänlig och radera
Citera
2006-11-29, 01:55
Bannlyst
felpost - var vänlig och radera
Citera
2006-11-30, 12:31
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Dmp
Jag lovar dig, det är hur enkelt som helst. Visst har dom skärpt säkerheten även för inrikesflyg, men det är vapen dom är ute efter i första hand och inte ens det kan dom (min storasyster åkte med min stickkniv i handbagaget, den gick genom den där scannern och allt).

Det är nojigt att flyga med knark, men det är lugnt. Det är helt lugnt. Har du benzos, så ta ett par. Sen är det lugnt i din skalle också.

Jag hade i ett halvår ett distansförhållande med ett fruntimmer nere söderut, då blev det alltid att köpa så mycket jag kunde medan jag var nere och hälsade på, och jag åkte flyg upp, och det gick bra, varje gång.

Oroa dig inte. Håll dig borta från utrikesterminalen så är det 100 % säkert. Och då menar jag 100 %.

Att få dit de gick de skit bra! Tur att ja inte skulle ha med mej hem nåt!
dom muddra mej från topp till tå!
Citera
2006-11-30, 13:46
Medlem
TomiXs avatar
Citat:

Använd anus till saker du inte vill de ska se även vid en komplett kroppsvisitation .
Citera
2006-11-30, 14:24
Medlem
A-Dmps avatar
Citat:

Va, på inrikesterminalen? Hur noggranna var dom, tittade dom under pungen? Det var skumt i vilket fall. Har du dreads och cannabislövtröjor på dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in