2008-07-01, 11:26
Medlem
Nej det går inte vad jag vet iaf.
Citera
2008-07-01, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coppy
Nej det går inte vad jag vet iaf.

Åh! Nej, vad tråkigt!
Men jag frågade Valves support för säkerhets skull. Vet någon hur lång tid det brukar ta att få svar på sina frågor på support-sidan?
Citera
2008-07-08, 20:12
Medlem
Iqaross avatar
Nån som har en aning hur man gör för att få in en spray på source när det står:
Det gick inte att skriva spraydatafilen, den aktuella användaren kanske inte har behörighet.
Citera
2008-07-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iqaros
Nån som har en aning hur man gör för att få in en spray på source när det står:
Det gick inte att skriva spraydatafilen, den aktuella användaren kanske inte har behörighet.

Mjo, det felet får jag också, har ingen lösning tyvärr...
Citera
2008-07-09, 19:17
Medlem
ChrillKriminells avatar
Tjena!

Skulle in och lira lite public idag, men det ville sig inte riktigt. Jag har en riktigt störd ping, som rör sig mellan 30-500 var annan sekund, och får ibland ett felmeddelande där det står något i stil med "Cl_flushenitypacket".. Jag har startat om datorn, testat lira utan msn, winamp osv. Men felet kvarstår, någon vänlig själ som vill hjälpa mig?
Citera
2008-07-10, 22:31
Medlem
Krayziebones avatar
varför e mitt CS KNAS, hade uppehåll på ca 1år med samma operativ system samma dator som ja har nu, lika mycke program igång o lika mycke minne kvar samma internetbolag me samma bandbredd, MEN nu så lirar jag en runda typ, pingen ligger runt 12, men efter en 2-3 rundor stiger pingen upp mot 40-50 o ligger där, FPSen går från 99fps till runt 13fps.

Kan någon förklara varför och hur jag kan lösa det här problemet?

By the way lirar på samma server som förut o inget har ändrats där heller.
Citera
2008-07-10, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrillKriminell
Tjena!

Skulle in och lira lite public idag, men det ville sig inte riktigt. Jag har en riktigt störd ping, som rör sig mellan 30-500 var annan sekund, och får ibland ett felmeddelande där det står något i stil med "Cl_flushenitypacket".. Jag har startat om datorn, testat lira utan msn, winamp osv. Men felet kvarstår, någon vänlig själ som vill hjälpa mig?

Jag har för mig att det har med servern att göra. Så var det iaf på den servern jag spelade på innan vi installerade om servern och nu funkar det fint.. kolla om det är fler på servern som har samma problem för isf är det mest troligt att det är där problemet ligger
Citera
2008-07-11, 11:57
Medlem
mirrebosnas avatar
Halloj!

Jag har ett problem när jag ska in på en server, jag kan helt enkelt inte komma in . När en server laddas så fylls det en reltangulär ruta med gula "ploppar", mina "ploppar" stannar efter sju stycken och jag kan inte komma in utan måste stänga av. Detta har pågått nu i 2 dagar....Vad är problemet?
Citera
2008-07-12, 16:56
Medlem
mirrebosnas avatar
"Bump"
Citera
2008-07-12, 18:06
Medlem
Wittgensteins avatar
Okej, vädret suger och jag har skittrist. Finns det några CS 1.6-servrar kvar i landet? Helst någon som har äldre spelare som inte fuskar.
Citera
2008-07-12, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Okej, vädret suger och jag har skittrist. Finns det några CS 1.6-servrar kvar i landet? Helst någon som har äldre spelare som inte fuskar.

Jag skulle nog våga säga nej på rak arm angående denna fråga. Enda folk gör nu för tiden är att fuska.
Citera
2008-07-12, 18:57
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein

http://www.gubbz.se/

Där har du en server för dig otroligt trevligt folk och det är knappt några fuskare där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in