2020-11-18, 22:37
Medlem
Jag har börjat lira CS 1.6 igen, några timmar i veckan nu under regn och rusk.
Jag saknar servrar där man samlar XP osv, finns det kvar?
Citera
2021-02-18, 21:48
Medlem
AlternativLivsstils avatar
Jag har dragit på mig hur mycket saker som helst under åren, varav mycket vill jag sälja av. Finns det något smidigt och enkelt sätt att sälja saker i Steam? Tycker det är förjävla krångligt så som jag gör det nu. Det ska verifieras med epost, man kan endast sälja en grej åt gången osv. Det känns som att det borde finnas något bättre sätt att sälja bort allt skit? Tror mitt förråd är sisådär 50sidor långt, totalt oöverskådligt.
Citera
2021-02-25, 00:11
Medlem
Blir så jävla irriterad. Spelade precis en match - tävlingsinriktat som jag startat - och nån jävla finnig 14 årig ryss i mitt lag tyckte det var jätteroligt att köra musik nonstop vilket förstörde spelet för oss alla andra. Jag startade givetvis kick men eftersom den lilla råttan hade en kamrat så blev rösterna hela tiden 3 mot 2, dvs kicken fungerade inte.

Hur fan svartlistar jag aset, eller rapporterar honom honom för störande spel - eller vad fan som helst? Är rätt färsk på cs:go. Har mestadels spelat 1.6.
Senast redigerad av AlternativLivsstil 2021-02-25 kl. 00:13.
Citera
2021-02-25, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlternativLivsstil
Blir så jävla irriterad. Spelade precis en match - tävlingsinriktat som jag startat - och nån jävla finnig 14 årig ryss i mitt lag tyckte det var jätteroligt att köra musik nonstop vilket förstörde spelet för oss alla andra. Jag startade givetvis kick men eftersom den lilla råttan hade en kamrat så blev rösterna hela tiden 3 mot 2, dvs kicken fungerade inte.

Hur fan svartlistar jag aset, eller rapporterar honom honom för störande spel - eller vad fan som helst? Är rätt färsk på cs:go. Har mestadels spelat 1.6.

Va det för svårt att mutea? Eller vet du bara inte att det går? Eller är du ett äckligt troll?
Citera
2021-02-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dweeeb
Va det för svårt att mutea? Eller vet du bara inte att det går? Eller är du ett äckligt troll?
Det hade jag i ärlighetens namn inte ens tänkt på. Vadå så du menar att jag bara kan mutea honom men höra alla andra och allt annat osv..? Låter skitbra i så fall
Citera
2021-03-19, 08:02
Bannlyst
När jag startar CS 1.6 så är bilden helt svart. Hur löser jag detta? Har testat att ominstallera hela steam, samt spelen.

Detsamma gäller Day of Defeat. CS:GO och Day of Defeat: Source fungerar.
Citera
2021-03-19, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
När jag startar CS 1.6 så är bilden helt svart. Hur löser jag detta? Har testat att ominstallera hela steam, samt spelen.

Detsamma gäller Day of Defeat. CS:GO och Day of Defeat: Source fungerar.

Prova o skriv -nofbo -nomsaa -gl_vsync 0 i launch options. Högerklicka på cs i steam sen egenskaper, sen finns de en ruta där man kan skriva i launch options. Finns mer launch options du kan använda också.
Citera
2021-03-19, 08:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orgrimmaren
Prova o skriv -nofbo -nomsaa -gl_vsync 0 i launch options. Högerklicka på cs i steam sen egenskaper, sen finns de en ruta där man kan skriva i launch options. Finns mer launch options du kan använda också.
Tack för snabbt svar, det funkade! Tusen tack!
Citera
2021-03-19, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Tack för snabbt svar, det funkade! Tusen tack!

Inga problem! finns endel launch options som kan vara bra att ha. Tex -freq 144 om du har 144hz skärm. Googla cs 1.6 Launch options så kan du hitta lite. Även Console commands. Sen om det fortfarande verkligen behövs är en annan fråga hehe.
Citera
2021-03-19, 08:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orgrimmaren
Inga problem! finns endel launch options som kan vara bra att ha. Tex -freq 144 om du har 144hz skärm. Googla cs 1.6 Launch options så kan du hitta lite. Även Console commands. Sen om det fortfarande verkligen behövs är en annan fråga hehe.
-freq och så har jag koll på, fattade bara inte varför bilden var svart helt plötsligt. Ska testa en grej, om det inte funkar kanske jag ställer en ny fråga strax.
Citera
2021-05-02, 19:08
Medlem
Bartman777s avatar
Går det att inaktivera länkar i steam-chatten?

Jag avskyr att få länkar skickade till mig på steam, under tiden jag spelar CS.
Det laggar till så jävligt, och idag hängde sig hela spelet när en kompis skickade en länk.

Så jag tänkte om det kanske hade funkat bättre om länken bara dök upp som text, och inte en klickbar länk.
Vet någon om det går att fixa?
Citera
2021-05-02, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlternativLivsstil
Jag har dragit på mig hur mycket saker som helst under åren, varav mycket vill jag sälja av. Finns det något smidigt och enkelt sätt att sälja saker i Steam? Tycker det är förjävla krångligt så som jag gör det nu. Det ska verifieras med epost, man kan endast sälja en grej åt gången osv. Det känns som att det borde finnas något bättre sätt att sälja bort allt skit? Tror mitt förråd är sisådär 50sidor långt, totalt oöverskådligt.

Tyvärr inte. Steam's marknadsplats är extremt undermålig sett till att hela marknadsvärdet är på ca 30 miljarder SEK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in