2011-10-09, 19:37
Medlem
CS fryser när jag ska ansluta till en server. Vad är problemet?

EDIT: Fryser vid "Parsing Server Info"
Citera
2011-10-10, 06:24
Medlem
EdgeofEndings avatar
En polare sa att Valve har stenkoll på vad alla användare har för sig.......(skitsnack?)

Man lägger ju bara in en genväg till en .exe-fil från datorn, så man kan använda steam samtidigt som man kör sitt lir. Det står dessutom 'Non-Steam game'.

Allt som Valve skulle kunna gå på om dem ens kollade, är ens .exe-fil. Man får ju ändå ersätta den med en crack, t ex "nocd crack", för att slippa skivan

Själv har jag 14 "Non-steam games", varav 5 även finns att köpa på steam
Citera
2011-10-10, 16:27
Medlem
jag har en fråga som jag har gått runt med ett tag... när jag öppnar upp CS och går till find server så kommer det få enstaka runt 100 servrar. när jag klickar på någon av dessa så står det något sånt här ungefär: you have been fake client in 5 second. vad kan detta innebära. kan man på något sätt fixa detta? och jag hade fått en lapp av en kompis där ståg det något som jag skulle skriva i consolen som sen led till att jag kunde köra i en server och någon har något sånt exempel skulle jag vara tacksam om svar! tack i förhand
Citera
2011-10-12, 21:55
Medlem
Om jag köper ett Steam spel på skiva och installerar detta blir det då samma sak som att jag har köpt det direkt från Steam? Läggs det till automatiskt, uppdateras genom Steam osv?
Citera
2011-10-12, 22:12
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Werewolf88
Om jag köper ett Steam spel på skiva och installerar detta blir det då samma sak som att jag har köpt det direkt från Steam? Läggs det till automatiskt, uppdateras genom Steam osv?

Japp.
Har man bra bredband är det enklare att bara lägga in nyckeln på steam än att installera från skiva, tycker jag :P
Citera
2011-10-12, 23:37
Medlem
Sedan jag omformaterade datorn så har jag problem med min mick på steam. Den funkar i själva steamchatten etc om man ringer någon och även på settings där så fungerar den när man skall prova. Till problemet så är det ingame den inte fungerar, inte på något steamspel. Den funkar förövrigt felfritt överallt annars, någon som vet vad problemet är?
Citera
2011-10-13, 19:53
Medlem
Zerops avatar
Tjenare, första inlägget!

Jag brukar göra CS:S maps och undrar hur man gör en teleporter i SDK Hammer. Kollat runt på youtube och google men alla värkar vara ''Out of date''.

/Ibbe
Citera
2011-10-13, 23:50
Medlem
[Infinite]s avatar
Hej har nyss uppdaterat inställningarna till steam.

Engine Error
"Connect on replay.dll failed!"
Citera
2011-10-14, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Infinite]

Engine Error

Har råkat ut för EXAKT samma sak. Dessutom spelar dom ju upp den där videosekvensen igen vilket inte har hänt på tidigare uppdateringar. Känns som att det här hänt de flesta som uppdaterat den senaste. Ska tillägga att jag inte har den blekaste aning om vad det kan bero på. Spelade igår och då funkade det finemang.
Senast redigerad av robothest 2011-10-14 kl. 02:10.
Citera
2011-10-14, 06:57
Medlem
twentyones avatar
Vet inte om det ligger rätt nu men,

jag skulle vilja spela gamla counter strike till xbox 1 på 360:in men det behövs en hd men jag har inte behövt nån då jag bränt och använd usb.

är det möjligt att få igång det utan att köpa en hd?

/21
Citera
2011-10-14, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Infinite]

Engine Error
Fick samma fel, men för mig var det enkelt att fixa.
Jag raderade bara filen replay.dll
C:/Program Files(x86)/Steam/Steamapps/ANVÄNDARNAMN/Counter Strike Source/cstrike/bin/replay.dll

Gjorde sen "Verify integrity of game cache" på Source.
Sen fungerade det för mig.
Citera
2011-10-14, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olvar
Fick samma fel, men för mig var det enkelt att fixa.
Jag raderade bara filen replay.dll
C:/Program Files(x86)/Steam/Steamapps/ANVÄNDARNAMN/Counter Strike Source/cstrike/bin/replay.dll

Gjorde sen "Verify integrity of game cache" på Source.
Sen fungerade det för mig.
Man får tacka!
Dock hittade jag replay.dll i C:/Program Files(x86)/Steam/Steamapps/ANVÄNDARNAMN/Counter Strike Source/bin (ej /cstrike)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in