2006-12-03, 19:34
Medlem
sicnexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerwiki
Hon gick back under den första tiden och spelade för pojkvännens pengar. Nordenstam hade emellertid fallenhet för spelet och efter ett par månader började det gå bättre.

Cecilia Nordenstam i Slitz. Foto: Freddie HallHon dumpade därför så småningom Stevic och började spela vinnande poker med en egen bankrulle
Någon som tror Stevic fick se de pengarna igen?

Nolltaxerare också tydligen, jag som trodde att själva termen 'professionell' antydde att man levde av sin sk profession...
Citera
2006-12-03, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManUnited
Hon var på något omslag på nån pokertidning från slitz eller nå liknande.....ingen som vet om det finns nå bilder i den?

Jodå, visst finns det bilder i den tidningen...
Några föreställer t.o.m. Cecilia ifall du undrar. Och Nej, det är inte dem det länkas till ovan.

#Andreas
Citera
2006-12-03, 21:46
Bannlyst
Hon är ingen vidare pokerspelare, dessutom har hon spelat på spons ett bra tag.

Snygg, ja kanske. Men det gör henne inte bra.
Citera
2006-12-03, 22:04
Medlem
Johnny Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sicnex
Någon som tror Stevic fick se de pengarna igen?

Nolltaxerare också tydligen, jag som trodde att själva termen 'professionell' antydde att man levde av sin sk profession...
Kopierat från en intervju i Expressen:

"Ändå taxerade du för ingen inkomst alls förra året - hur kommer det sig?
- Eftersom pokervinster inom EU är skattebefriade hade jag ingen skattepliktig inkomst. Men i år har jag andra uppdrag också."
Citera
2006-12-03, 23:04
Medlem
sicnexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Blade
Kopierat från en intervju i Expressen:

"Ändå taxerade du för ingen inkomst alls förra året - hur kommer det sig?
- Eftersom pokervinster inom EU är skattebefriade hade jag ingen skattepliktig inkomst. Men i år har jag andra uppdrag också."
Där ser man, kanske skulle börja spela poker med min arbetsgivare och vinna min lön varje månad då...
Citera
2006-12-04, 00:04
Medlem
Cecilia Nordenstam har inte spelat ihop några egna pengar. Hon har alltid gått på spons.

Förmodligen den största bluffen inom pokervärlden. Hon spelar stabil poker, men inte tillräckligt bra för att kunna dra in pengar. Tillräckligt duktig för att kunna sejfa sig kvar i turneringar en bit in.
Citera
2006-12-04, 16:14
Medlem
cecels avatar
sett henne på svenskaspels sida några veckor nu. Riktigt fin på den här bannern

http://pici.se/pictures/Bd2IVy.jpg

försökte ta mig till cissis show igår, men åkte ut efter nån timme!
Citera
2006-12-05, 15:00
Medlem
molles avatar
Hon är en högst medelmåttig pokerspelare, tog sig in bland stjärnorna när hon hakade på f.d pojkvännen Alex in i teamet "Martinspoker", Martin Deknjiffs helsponsrade lag. Har presterat väääldigt dåligt på live-eventsen, iallafall dåligt om man ser till att hon är (var) helsponsrad av Martinspoker. Som det har nämnts tidigare i tråden så lämnade hon Alex för Peter Swartling.
Citera
2006-12-06, 14:49
Medlem
Att ha tur i turneringar säger inte så mycket. Hur är hon på Cash Games? Det är ju där de riktigt bra och långsiktigt vinnande håller till.
Citera
2006-12-07, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badabingbong!
Att ha tur i turneringar säger inte så mycket. Hur är hon på Cash Games? Det är ju där de riktigt bra och långsiktigt vinnande håller till.

De vette fan, om man har skillz på turneringar kan man dra in mer kosing än på CG.
Citera
2006-12-07, 19:08
Medlem
koffeinists avatar
Trams från min sida, raderas efter noga övervägande...
Citera
2006-12-08, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Puff
De vette fan, om man har skillz på turneringar kan man dra in mer kosing än på CG.

Nej, variansen är så stor att det kräver extremt många turneringar för att ta reda på om man är en vinnande spelare eller om man bara haft tur.

De bästa spelarna i världen på NLHE spelar CG på nätet och multitablar 8 bord på 10/20 NL och uppåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in