2006-11-18, 00:31
Medlem
Mad Fer Its avatar
Tummen upp för den männiiskan som ändrade rubriken, nu är allt glasklart vad som menas!

Ont: Kan ni inte fixa så det står "PojkiZ: 25" ?
Citera
2006-11-18, 00:42
Medlem
Katarsiss avatar
Det ÄR inte relevant. Jag har snart femtusen inlägg "som man". Betyder dessa inlägg någonting annat nu, när ni vet att jag är kvinna? Och i så fall, på vilket sätt?
Citera
2006-11-18, 00:46
Medlem
stonetemplepetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av {I}{K}{E}
OK, vill du inte så slipper du

MEN
Vi som vill får en fördel av det och för min egen skull så vill jag flasha med min ålder och kön.

Att det skulle vara problem med att personer kan identifieras så är det ett val, på lunarstorm vilket jag aldrig besökt, men jag känner grundaren så är hela iden där att lägga ut sig.

Som tur så är vi anonyma här på FB och inte ens polisen får våra IP.

Men min fråga är, är du dum eller?

Jag vill ogärna dra nytta av andra människors obetänksamma uttryck, men i vissa lägen är det givet.
Nej, jag är inte dum. Det var ett svar på din fråga.
Om du tror att du kan dra nytta av andras frivilliga uppgifter på ett forum och utifrån dem göra ett antagande av deras kön/ålder/längd/färg är i mina ögon ett större bevis på dumhet än vad du kan tro att du genom diskussioner kan bevisa andras dumhet på.
Citera
2006-11-18, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Det ÄR inte relevant. Jag har snart femtusen inlägg "som man". Betyder dessa inlägg någonting annat nu, när ni vet att jag är kvinna? Och i så fall, på vilket sätt?
Det är du som ska ge oss svaret, det är du som gjort denna könsresa, även om jag alltid vetat att du är en söt gammal tant
Hur kändes det?
Du har vad jag förstått en familj med man och barn och på fritiden utger dig som en manlig moderator på FB.

Ett spännande socialt experiment.
Får vi en utlåtelse mien Frau?
Citera
2006-11-18, 00:53
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Nej, det är inte det minsta relevant.

Den enda anledningen till att man vill veta kön är för att man vill behandla folk anorlunda för att dom är man eller kvinna.
Citera
2006-11-18, 00:56
Medlem
Katarsiss avatar
Vilket redan är rätt uppenbart, som synes
Citera
2006-11-18, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Nej, det är inte det minsta relevant.

Den enda anledningen till att man vill veta kön är för att man vill behandla folk annorlunda för att dom är man eller kvinna.
Det är just du som exempel att man inte tycker att det är intressant att debattera längre.

Vi diskuterar och du avslutar med ett inlägg som är av helt vansinnighet.

Sen så måste tråden kureras från vannsinnet igen och vi är tillbaka till nolläget.

Hade vi alla visst att du är en tramsare eller fjortis så hade ingen behövt läsa om hela tråden för att veta vad den handlar om.

Ni kommer in och låtsas att veta saker, men i realiteten så bara förstör ni.
Citera
2006-11-18, 02:54
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Vilket redan är rätt uppenbart, som synes

(Squalo - töm lådan)
9 PM borttagna.
Citat:
Ursprungligen postat av {I}{K}{E}
Det är just du som exempel att man inte tycker att det är intressant att debattera längre.

Vi diskuterar och du avslutar med ett inlägg som är av helt vansinnighet.

Sen så måste tråden kureras från vannsinnet igen och vi är tillbaka till nolläget.

Hade vi alla visst att du är en tramsare eller fjortis så hade ingen behövt läsa om hela tråden för att veta vad den handlar om.

Ni kommer in och låtsas att veta saker, men i realiteten så bara förstör ni.
Och varför är det vansinnigt då? Du menar alltså att man måste läsa om tråden för att förstå vad den handlar om, bara för att jag skrev det där?

Å andra sidan, hade din svenska inte varit så kass, hade man inte behövt läsa ditt inlägg flera gånger för att förstå det.
Citera
2006-11-18, 03:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo

Å andra sidan, hade din svenska inte varit så kass, hade man inte behövt läsa ditt inlägg flera gånger för att förstå det.
Utveckla detta med att min svenska är kass.

Jag önskar även att oberoende analyserar mitt språk för att få en oberoende analys av mitt språkval vilket enligt dig inte är acceptabelt.

Jag vet att jag formulerar mig konstigt pga av jag talar upp till sju olika språk dagligen genom mitt arbete och familjeförhållanden.

MEN ÄNDÅ KÄNNS DET KONSTIGT DÅ MIN SVENSKA KRITISERAS, OCH jag vill gärna höra din kritik av mitt språk.

Jag talar tyska, engelska och en blandning mellan italienska, franska och spanska på jobbet.
Spanska och svenska hemma, och jag försöker tala med folk på nätet på germanska och latinska språk bara för att min chef "vet" att jag kan,

Tyvärr så har min svenska blivit dålig, men jag blir sårad av kritik,

så snälla utveckla varför DU TYCKER ATT MIN SVENSKA ÄR DÅLIG.

är DET FÖR ATT JAG ANVÄNDER ORD SOM INTE EGENTLIGEN ÄR SVENSKA
Citera
2006-11-18, 03:18
Bannlyst
dubbel
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto