Ja, han håller till en del i Växjö vad jag vet. Kokosolja och sånt hos en skönhetsvutik i köpcentret Grand Samarkand bla. Lurar tjejen som har butiken förmodligen
Hej,
Är det någon som känner någon som har blivit lurade av Per Persson eller Christina Düring? Kontakta gärna mig i sådana fall via mail. Observera att detta inte gäller hans flickintresse utan om att de lurar andra människor på pengar.
/ylola
SvettBertil: jag har skickat ett meddelande till dig via detta forum. Har du fått den? Jag är ny på forumet och känner mig obekväm att lämna ut mitt mailadress.
Ingen som känner någon eller har vetskap om att Per Persson och Christina Düring lurar folk på pengar? Idag gick jag till polisen och gjorde en polisanmälan mot Per Persson och Christina Düring.
Deras affärsmetoder är rent ut sagt ohederliga och de ljuger konstant om allt. Att en person ljuger är illa nog, men när Christina Düring håller med allt om vad Per säger så är det svårt att tro att två personer som verkar så trevliga kan ljuga så övertygande och man blir lurad.
Tyvärr kan de vara väldigt övertygande och manipulerande innan man lär känna dem och därför är det så lätt att luras av all skitsnack som de drar. När man väl lär känna dem så inser man hur mycket skitsnack och lurendrejeri de håller på med. De måste stoppas!
Det finns en varningssida på nätet om Per och Kokosfabriken som någon i Falkenberg skrivit. Kontakta honom så kanske du får något mer matnyttigt. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig så mycket mer.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!