Flashback bygger pepparkakshus!
2012-06-26, 00:08
Medlem
Ja, han håller till en del i Växjö vad jag vet. Kokosolja och sånt hos en skönhetsvutik i köpcentret Grand Samarkand bla. Lurar tjejen som har butiken förmodligen
Citera
2012-08-12, 16:55
Medlem
Hej,
Är det någon som känner någon som har blivit lurade av Per Persson eller Christina Düring? Kontakta gärna mig i sådana fall via mail. Observera att detta inte gäller hans flickintresse utan om att de lurar andra människor på pengar.
/ylola
Citera
2012-08-12, 17:32
Medlem
Plåttermoss avatar
Han kommer ju från Umeå från början och han föräldrar drev en klädbutik som hette Leana
Citera
2012-08-13, 09:35
Medlem
ylola: Det skulle vara bra om vi hade din emailadress om du vill att vi skall maila dig.
Citera
2012-08-18, 20:23
Medlem
SvettBertil: jag har skickat ett meddelande till dig via detta forum. Har du fått den? Jag är ny på forumet och känner mig obekväm att lämna ut mitt mailadress.
Citera
2012-09-04, 21:19
Medlem
Ingen som känner någon eller har vetskap om att Per Persson och Christina Düring lurar folk på pengar? Idag gick jag till polisen och gjorde en polisanmälan mot Per Persson och Christina Düring.

Deras affärsmetoder är rent ut sagt ohederliga och de ljuger konstant om allt. Att en person ljuger är illa nog, men när Christina Düring håller med allt om vad Per säger så är det svårt att tro att två personer som verkar så trevliga kan ljuga så övertygande och man blir lurad.

Tyvärr kan de vara väldigt övertygande och manipulerande innan man lär känna dem och därför är det så lätt att luras av all skitsnack som de drar. När man väl lär känna dem så inser man hur mycket skitsnack och lurendrejeri de håller på med. De måste stoppas!

Om du vet något så maila mig: ylola@outlook.com
Citera
2012-09-04, 22:02
Medlem
Jag tror det är många som har mycket information men antingen går man till polisen eller så skäms man.
Citera
2012-09-04, 22:19
Medlem
Men nu får det vara nog!

Per Persson och Christina Düring måste stoppas! Ju fler som tiger, desto fler oskyldiga människor som riskerar att råka illa ut!
Citera
2012-09-04, 23:01
Medlem
Det finns en separat tråd om kokosfabriken ab.

Det finns en varningssida på nätet om Per och Kokosfabriken som någon i Falkenberg skrivit. Kontakta honom så kanske du får något mer matnyttigt. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig så mycket mer.
Citera
2012-09-10, 23:33
Medlem
Helt makalöst att denne kille inte fått riktigt på käften än...
Citera
2012-11-07, 18:07
Medlem
larceny666s avatar
Han har fått ett rejält mål stryk ska jag be att få meddela. Av mig personligen, inför ögonen på kvv som snällt lät mig hållas ett bra tag.
Citera
2014-06-05, 08:58
Medlem
Han håller till i Kalmar nu med ett annat företag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in