Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-11-14, 11:05
Medlem
nacka_s avatar
Såg att motorolas v360 bara kostar 999:- om man köper den operatörslåst till telia.
http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/518647/prices?other_hits=42%3Av360_199%3Av360_187%3Av360% 3B%3B%3B&q=v360

jag kollade specifikationerna för denna telefon och den verkade ju bra...
http://direct.motorola.com/swd/Web_full_specs.asp?Country=SWE&language=SWD&produc tid=29806&strPrimaryOption=FS&lSecondaryOption=-1

någon som har köpt den? vart är haken?
Citera
2006-11-14, 12:08
Medlem
Hej!

Det är en budgettelefon men man får mycket funktioner för pengarna. Skärmen är över förväntan bra och den har blåtand och mp3-spelare. Det går dock inte att ha minneskort större än 512 MB och usbkabel och lurar får man köpa till.

För en tusenlapp är den helt klart prisvärd men du kan knappast jämföra den med dyrare modeller.
Citera
2006-11-14, 19:08
Medlem
nacka_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurfurr
Hej!

Det är en budgettelefon men man får mycket funktioner för pengarna. Skärmen är över förväntan bra och den har blåtand och mp3-spelare. Det går dock inte att ha minneskort större än 512 MB och usbkabel och lurar får man köpa till.

För en tusenlapp är den helt klart prisvärd men du kan knappast jämföra den med dyrare modeller.
nej, jag förstår att den inte är bättre än en nalle som kostar 3gånger så mycket, men som sagt... mycket finesser. men att headset o usb kabel inte medföljer sög ju... då kostar det säkert 600:- för att få dom också :/
Citera
2006-11-14, 23:28
Medlem
Mm, stämmer. Men har du en gammal usb-kabel liggande hemma med usb mini i ena änden så funkar den. Har för mig att headsetuttaget är en vanlig 2,5 mm så även där kan du kanske använda befintliga grejer

Förresten kan du köpa den hos Telia för 995 =)
Citera
2006-11-15, 11:05
Medlem
hookis avatar
Har sålt många V360 och den verkar funka riktigt bra, som sagt mycket telefon för pengarna!
När det gäller USB-kabeln så kostar den inte mer än en hundring, original headset 199:-. (kan iofs variera mellan butiker)
Citera
2006-11-15, 12:49
Medlem
nacka_s avatar
mhm... låter gött. kanske blir en sån då
Citera
2006-12-12, 21:00
Medlem
ingen som har dataprogramvaran till den med?
Citera
2007-02-02, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hurfurr
Hej!

Prata inte skit, jag har själv en V360 med 1gigs minneskort, funkar hur bra som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in