2006-11-11, 00:07
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr_fish
får göra det imorgon.. med vademecum, risken är ju annars att man dricker upp spriten
Det e ju Fredag så why not. Have fun & berätta gärna hur snabbt ditt läkte ihop. Hade en blåsa förra veckan. Gned m Vademecum Dagen efter Borta!!!
Citera
2006-11-11, 00:08
Medlem
jajjemen.. ska hela topsen rinna, eller räcker det med en liten dutt?
Citera
2006-11-11, 00:12
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
jajjemen.. ska hela topsen rinna, eller räcker det med en liten dutt?
Blöt den fast den behöver inte rinna. När den blir blodig & varig, byt till en ny & gnid. Det gör ont men fungerar. Har en tandläkare i famlijen som har godkänt min snålmetod. Den är helt ok enligt honom.
Citera
2006-11-11, 00:13
Medlem
låter lite mysko, men jag får väl testa tack för tipset!
Citera
2006-11-11, 00:15
Medlem
Psyko Dads avatar
Good luck.
Citera
2006-11-11, 04:14
Medlem
Citat:
låter lite mysko, men jag får väl testa tack för tipset!

Sluta snusa dumfan. Du vet inte vad du ger dig in på. Ett starkt beroende av nikotin med biverkningar. Varierar en hel del men bara negativt. Kostar pengar tänk efter nyår då tobaksskatten går upp i skyn. Billigt att snusa förr men nu blir det ren lyx för höginkomsttagare.
Citera
2006-11-11, 04:34
Medlem
Citat:
Har snusat ett tag på både höger och vänster sida.

Sen slutade jag med vänster sida av någon anledning och körde bara höger i typ en vecka. Sen märkte jag att jag hade en blåsa i tandköttet (på vänster sida), så jag gick till spegeln och vart förskräckt.

Tandköttet går "upp" lite på vänster sida, och det är helt rödfärgat. På "uppgången" har jag en fet blåsa som inte vill gå bort. Jag undrar om det är något att vara orolig för?

Och nej! Det är inte ett vanligt snussår, för då hade det försvunnit under min "högerperiod".

Har man snusat endast "...ett tag...", så har man definitivt inga "snusskador".
Månne du borsta med tandborsten för grovt? Köra denna upp- och- ned på tandköttet så detta drar sig tillbaka?
Skador på tandköttet får inte den som bara snusat "ett tag"- sök orsaken på annat håll(och kom tillbaka som snusare om MINST 20 år).
Citera
2006-11-11, 11:36
Medlem
Kronans avatar
Gör det enda rätta fota skada och lägg upp den för allmän beskådan!
Citera
2006-11-11, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortoriello
Har man snusat endast "...ett tag...", så har man definitivt inga "snusskador".
Ett tag menar jag som 2 år
Citera
2006-11-11, 15:15
Medlem
EvilEyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSAnders
Sluta snusa dumfan. Du vet inte vad du ger dig in på. Ett starkt beroende av nikotin med biverkningar. Varierar en hel del men bara negativt. Kostar pengar tänk efter nyår då tobaksskatten går upp i skyn. Billigt att snusa förr men nu blir det ren lyx för höginkomsttagare.
Haha Fan vad fattig du måste vara.
Citera
2006-11-11, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilEye
Haha Fan vad fattig du måste vara.
word

Har du inte råd att slänga ut 100 spänn i veckan så kan man ju undra hur du har råd att betala ditt bredband
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in