2010-06-02, 21:38
Medlem
sang-reals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Skandal att hon jobbade som nån jävla kustbevakare...

Hon har iaf skaffat sig ett vanligt jobb med nån form av heder. Träffade henne ute på märsgarn och hon är ganska snygg fortfarande.
Citera
2010-08-08, 01:18
Medlem
Second that! Kollar inte på Vinterviken men när jag såg bruden där kom jag att tänka på denna skönhet. Hon arbetar väl på kustbevakningen men vad man undrar är vem som är henne pojkvän? Mer än så lär man inte få fram.

Underskön kvinna som borde ha stannat kvar i skådespeleriet. Läste på wiki där det stod att hon hoppat in som skådespelare då hon inte gett upp karriären. Va? Rätt övertygad om att hon valt kustbevakningen före skådespeleriet. Creed åt henne även om jag saknar kvinnan.
Citera
2010-08-23, 23:20
Medlem
LiLWizs avatar
Kan intyga att hon jobbar kustbevakningen i Stockholms skärgård. Fick fritidsbåten stoppad tidigare i somras och tyckte direkt att jag kände igen henne. Men jag kunde inte placera henne fören jag såg namnbrickan. Sedan dess har jag inte tänkt på henne fören nu.

Hon såg f.ö rätt okej ut, bra kropp om inte annat. Trevlig och "käck" i sättet.
Citera
2011-04-30, 04:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LiLWiz
Kan intyga att hon jobbar kustbevakningen i Stockholms skärgård. Fick fritidsbåten stoppad tidigare i somras och tyckte direkt att jag kände igen henne. Men jag kunde inte placera henne förrän* jag såg namnbrickan. Sedan dess har jag inte tänkt på henne förrän* nu.

Hon såg f.ö rätt okej ut, bra kropp om inte annat. Trevlig och "käck" i sättet.
Tycker hon är så sjukt jävla porrig. Hon borde släppa, åtminstone en, porrfilm under sin livstid. Den kan t o m få heta kustbevakarna. Där hon spelar kustbevakarchefen Sandra (...typiskt porrnamn) som åker runt och räddar kåta män i nöd.
Citera
2013-01-05, 19:09
Bannlyst
Har hon hudsjukdom, tycker att hennes ansikte ser ut som grus.
Citera
2013-05-27, 21:30
Medlem
latexxxsss avatar
Någon som vet vad hon gör nu?
Har hon familj & barn? Är hon kvar inom kustbevakningen?
Hoppas inte att hon har blivit sjuk som står i ett tidigare inlägg
Citera
2013-05-27, 21:51
Bannlyst
http://www.youtube.com/watch?v=iJ-2qmB9FRs
Citera
2019-11-21, 05:56
Medlem
vidrikfittanens avatar
Vad konstig hon ser ut och vad konstigt att ha en sån stor tavla där hon ser konstig ut :

https://www.tradera.com/item/342932/374488708/fin-canvastavla-for-avhamtning
Citera
2021-12-25, 20:36
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen
Vad konstig hon ser ut och vad konstigt att ha en sån stor tavla där hon ser konstig ut :

https://www.tradera.com/item/342932/374488708/fin-canvastavla-for-avhamtning
Förlåt?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här