2012-06-14, 20:11
Medlem
Dr.Diegos avatar
Idag presenterade SR årets sommarvärdar i P1, det blir helt klart ett homosexuellt tema. Ett antal lesbiska sportstjärnor. Och en schlagerbög

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=5148324

Några andra flator än sportflatorna?
Citera
2012-06-23, 14:09
Medlem
Nöjda nu? Anja har kommit ut officiellt. Men Anja, du är inte Homo, du är bisexuell.
Citera
2012-06-23, 15:00
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inevah
Läste på något sätt "sportstjärna" till "porrstjärna" antar att det var anakondan som tänkte!

Du är inte ensam!
Citera
2012-06-23, 15:09
Medlem
argtants avatar
Har ingen nämnt Pia Sundhage? Numera verksam i USA men ändå. Hon måste vara lesbisk med stort L.
Citera
2012-06-23, 15:47
Medlem
Tjerk.Plekkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argtant
Har ingen nämnt Pia Sundhage? Numera verksam i USA men ändå. Hon måste vara lesbisk med stort L.
Hon "kom ut" (som om ingen redan hade förstått!) 2010 enligt dagens nätupplaga av AB.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article15020352.ab
Senast redigerad av Tjerk.Plekker 2012-06-23 kl. 15:53.
Citera
2012-06-23, 15:47
Medlem
Citat:

Old news, kom ut för 10 år sen
Citera
2012-06-23, 16:24
Medlem
argtants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Old news, kom ut för 10 år sen
Handlar denna tråd om lesbiska sportstjärnor eller lesbiska sportstjärnor som inte har "kommit ut"? Det är många av de som har nämnts här som har "kommit ut". Utom Anja Pärson, hon kom ut idag, i programmet "Sommar".
Citera
2012-06-23, 20:21
Medlem
Citat:
Handlar denna tråd om lesbiska sportstjärnor eller lesbiska sportstjärnor som inte har "kommit ut"? Det är många av de som har nämnts här som har "kommit ut". Utom Anja Pärson, hon kom ut idag, i programmet "Sommar".

Jag undrar ibland exakt vad den här tråden är till för
Citera
2012-06-24, 21:53
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag undrar ibland exakt vad den här tråden är till för
konsumentupplysning
Citera
2012-07-09, 11:34
Medlem
ynottens avatar
Citat:

Är hon? Jag trodde "hon" var en kille?

Som sagt damfotbollen var ju bättre förr när det bara var män som spelade
Senast redigerad av ynotten 2012-07-09 kl. 11:36.
Citera
2012-08-03, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calcitugg
Varför är det så många lesbiska inom damfotbollen?

Ingen aning, det är lite konstigt för när jag gick i skolan så var de som spelade fotboll absolut inte lesbiska, snarare tvärtom, de var bland de populäraste tjejerna i klassen. De som killarna tyckte var sötast osv. Kanske väljer en del tjejer bort fotbollen när de upptäcker killar, medan de som är lesbiska stannar kvar för att det är där de träffar sina flickvänner osv.
Citera
2012-08-03, 15:33
Medlem
Igloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Ingen aning, det är lite konstigt för när jag gick i skolan så var de som spelade fotboll absolut inte lesbiska, snarare tvärtom, de var bland de populäraste tjejerna i klassen. De som killarna tyckte var sötast osv. Kanske väljer en del tjejer bort fotbollen när de upptäcker killar, medan de som är lesbiska stannar kvar för att det är där de träffar sina flickvänner osv.

Tror på din teori faktiskt, för så var det där jag växte upp med. Till högstadiet spelade dom snygga och populära tjejerna fotboll. Efter högstadiet spelade nästan enbart dom som hade en "lebbaura"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in