Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Och alla fjortisar tror att alla halläningar är lika efterblivna som Stefan & Krister? Kom igen, är väl roligt med någon som vågar skämta om judar osv.
ehum har du läst det ja skrivit? Det var det som var min poäng, man kan driva på ett sätt så att alla förstår, såsom sättet han driver om judar, zigenare mm men då det just gäller Kazakstan vet jag att många, även om de självfallet inte tror det han säger stämmer, köper det och anser att det ligger mycket i det han parodierar ..lite det som stör mig, han kunde tex. valt ett fiktivt land.
Citat:
Det är inte Borat som är behållningen. Det är alla andra homo sapiens som inte vågar oponera sig när han uttrycker nedlåtande åsikter om kvinnor, judar och andra. Dom sitter bara och nervöst skruvar på sig och finner sig i de fruktansvärda saker han säger. Det är vansinnigt roligt därför att det påvisar just hur andesvaga många människor är.
haha håller fullständigt med..man skäms nästan åt alla lama människor. Har inte sett filmen, men delen då han sjunger på en bar är sjuk, att folk i baren bara sjunger med och ler ?!!