2006-10-31, 00:54
Medlem
Obskyrigs avatar
I den här tråden tänkte jag att man kan skriva en drog, dos av drogen, och vad man brukar göra då man är påverkad av drogen ifråga, trådens syfte är att tipsa andra, eller bara för att det är kul att läsa vad andra har för sig när dom är påverkade

-----------
Kan väll börja kicka igång på en gång.
-----------
• Dos: Typ 8 Valerianatabletter + 2 dl Grape

Jag lirar 2 dl Grape följt av Valerianat, jag tror detta funkar, för mig gör det undervärk om det så är placebo eller inte.

Själv brukar jag då ligga i min säng, ta på mig själv i total njutning och lyssna på The Maytals.

---------

• Drog: CB / Potent Gult Weed ( rätt skumt weed f.ö. )
• Två/Tre Hits

Åååååh vad gott, jag drog hem till min kompis, jag hade rätt feta munchies, så vi lyssnar på Radion i bakgrunden och dricker Iskall Oboy i ett skitstort glas, Åååh fyfan VAD UNDERBART säger jag bara !!
Citera
2006-10-31, 01:07
Medlem
chemeleons avatar
Drog: Magic Mushrooms
Dos: 2-3 gram (torkat)

Lyssnar på ambient, kör ner huvet bland mina täcken i sängen och drömmer iväg mig. Ritar av vad jag ser med kritor, försöker sälja ritningarna till mina grannar. Försöker styra visionerna i huvet och besöka platser i min overklighet. Allt är kärlek. Allt är frid.
Citera
2006-10-31, 01:10
Medlem
Obskyrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chemeleon
Drog: Magic Mushrooms
Dos: 2-3 gram (torkat)

Lyssnar på ambient, kör ner huvet bland mina täcken i sängen och drömmer iväg mig. Ritar av vad jag ser med kritor, försöker sälja ritningarna till mina grannar. Försöker styra visionerna i huvet och besöka platser i min overklighet. Allt är kärlek. Allt är frid.
Allt utom att sälja dom till dina grannar lät härligt
Citera
2006-10-31, 05:29
Medlem
Drog: Tramadol
Dos:200-300mg

Sitta på en söndag och spela bingolotto med tjejen. Lite läsk o annat snacks framme på bordet med tända levande ljus. Därefter följer ett filmmaraton genom natten. Ryggmassage mellan filmerna är inte helt fel det heller *ryys*
Citera
2006-10-31, 15:57
Medlem
miness avatar
drog: dxm
dos: 1000 mg

sitta i sängen med en papperskorg på huvudet och gunga fram och tillbaka
Citera
2006-10-31, 15:59
Medlem
Trollishs avatar
Heroin ca en halva kabbe.

Sitter helst på en offentlig toalett.
Citera
2006-10-31, 16:05
Medlem
GaiNs avatar
Valfri opiat/opioid, sitter med bakrundsmusik och skummar igenom här på Flashback. Annars är soffan och filmvisning en höjdare också.

På centralstimulantia: Med vänner, snacka med litet musik etc.

Benso+alkohol = väldigt ofta, gör inget speciellt, dvs samma som på opiater. Brukar vara klar i skallen och kunna göra vardagliga saker, men att skumma inlägg på FB starkt "opiatad" kan vara lite segt ibland då man noddar till.

Annars vettefan, men bubbelbad (eller vanligt bad om bubblor ej är tillgängligt) i varmt vatten när man är "opiatad" är även det en favorit jag desvärre sällan tar mig tid till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in