2010-12-08, 23:45
  #913
Medlem
Facebacks avatar
Nej inte sån här jävla musik, du skrämmer iväg oss Nazihippies..
Citera
2010-12-08, 23:45
  #914
Medlem
mythpimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitAnonym
Var hittar jag det nuvarande målet?

Vet inte vart jag ska rikta det


vilket kör du... loic så trycker du på FUCKING HIVE MIND...

Edit : www.visa.com gäller för tillfället
Citera
2010-12-08, 23:45
  #915
Medlem
Cadenzas avatar
Jävla ADHD-låt på radion nu (slayer).
Citera
2010-12-08, 23:46
  #916
Bannlyst
Men... hur är det hämnd att stänga ner en hemsida i några timmar? För det är väl bara det vi gör?
Citera
2010-12-08, 23:46
  #917
Medlem
ja
Citera
2010-12-08, 23:46
  #918
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramskonto
Anarki säger du? Fan va bra det låter, världen blir inte längre styrd av en liten så kallad "elit" som gör allt för att stanna kvar vid makten utan av folket.

Det märks väl att du verkligen inte förstår konsekvenserna av det du håller på och leker med.

Folk tror verkligen det är utopiskt och att världen är så jävla stabil. Men om fler visste att på en hur tunn tråd allt hänger så skulle de fan inte kunna sova om nätterna.

Det finns en anledning till att staten går till hårt angrepp mot denna typ av attacker. Och det är för att de innebär en enorm risk. Titta bara på vad som hände i Estland när hela landet stannade när de råkade ut för en "från Ryssland misstänkt" attack. Inget fungerade, verkligen inget.

Men vi kan fortsätta den diskussionen i ekonomiforat. Du är välkommen, och jag hoppas att Visa och MC lär sig en läxa av det här precis som du. Men jag är samtidigt medveten av riskerna, och jag hoppas att fler vore det.

Yttrandefrihet åt alla och frihet till information, det håller jag med om
Citera
2010-12-08, 23:47
  #919
Medlem
WaldemarKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll
Verkar fan inte vara en enda person som tänker på konsekvenserna av allt detta.

Detta kommer definitivt leda till striktare regler på internet, detta oavsett om det handlar om nästa månad eller om ett år.

Anonymititen på internet kommer sakta men säkert bli striktare för varje dag som går, för vad? Jo för att man på internet sitter och raidar av ilska av att en/flera banker inte tillåter donationer till wikileaks. Inte en jävla chans att VISA, Mastercard eller paypal kommer tillåta donationer till wikileaks bara för massa jävla internet-raids.

fan alla som är inblandade borde seriöst tänka igenom om detta förbättrar saken ett piss

gonatt och lycka till med Ddosandet. Kul för stunden, men knappast i längden

Och du tror det här är första gången någon raidat?

Om inte hackande av hemsidor, fildelning och hemliga barnporrnätverk skapar en striktare reglering av internet så lär ju inte det här göra det heller.
Citera
2010-12-08, 23:47
  #920
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll
Verkar fan inte vara en enda person som tänker på konsekvenserna av allt detta.

Detta kommer definitivt leda till striktare regler på internet, detta oavsett om det handlar om nästa månad eller om ett år.

Anonymititen på internet kommer sakta men säkert bli striktare för varje dag som går, för vad? Jo för att man på internet sitter och raidar av ilska av att en/flera banker inte tillåter donationer till wikileaks. Inte en jävla chans att VISA, Mastercard eller paypal kommer tillåta donationer till wikileaks bara för massa jävla internet-raids.

fan alla som är inblandade borde seriöst tänka igenom om detta förbättrar saken ett piss

gonatt och lycka till med Ddosandet. Kul för stunden, men knappast i längden
Motstånd är väl bra? Ex. I Tyskland var det personer som gjorde motstånd emot Adolf Hitler ex.....
Citera
2010-12-08, 23:47
  #921
Medlem
santamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mythpimp
vilket kör du... loic så trycker du på FUCKING HIVE MIND...

Edit : www.visa.com gäller för tillfället
Good_night,_Visa._Sweet_dreams_from_AnonOPs

Hur länge har de kört på visa eller är det uppdelat?

Citat:
Ursprungligen postat av Stevee
Men... hur är det hämnd att stänga ner en hemsida i några timmar? För det är väl bara det vi gör?
Tror papayl som tjänar pengar per transaktion ser några timmar som mer än "bara"
__________________
Senast redigerad av santaman 2010-12-08 kl. 23:51.
Citera
2010-12-08, 23:47
  #922
Medlem
SkitAnonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mythpimp
vilket kör du... loic så trycker du på FUCKING HIVE MIND...

Edit : www.visa.com gäller för tillfället
Nä, det buggade loss på mig. Kör JavaLoic, och det finns en knapp som heter "GET ORDERS", men det funkar inte.

Så jag veta behöver målet så jag kan fixa manuellt
Citera
2010-12-08, 23:47
  #923
Medlem
mythpimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stevee
Men... hur är det hämnd att stänga ner en hemsida i några timmar? För det är väl bara det vi gör?


jo, men vi uppmärksammar det med..... att det dom pysslar med INTE är ok.
Citera
2010-12-08, 23:48
  #924
Medlem
We're not gonna take it - Twisted sisters
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in