Lika bra det, ddos å wikileaks räkning eller vad man ska benämna det har ju floppat totalt, inte effektmässigt kanske, men "ideologiskt" (ordval i brist på bättre ord)...
Vilket jävla skämt, vad fan ska de sätta dig honom för? Någon säkerhetsexpert snackade om något jävla olaga intrång, men på vilket sätt gör man intrång?
Vadå fjortisar som DDosar...Det här är ingen lek om du trodde det... Vi är helt seriösa med att DDos... Vi vill hjälpa Wikileaks... Dom är riktiga hjältar som har vänt upp och ner på alla i regeringarna!!
Folk har försökt att jämföra det med att trycka på F5 konstant. Men som jag fattar det så är det inte riktigt sant.
F5=
client: hej
server: hej
client: hejdå
-allt är bra-
DDoS=
client: hej
server: hej
clienten är tyst och servern väntar på mer. Tillslut tar serverns minne slut för att det är den har ett par miljoner clienter i minnet. detta leder till en crash.
Visst. det är inget dataintrång, men det är ju utan tvekan med ont uppsåt. Så någon kan de säkert klämma dit honom för. Men men..
För att ha DDoSat. Räknas väl som Internet Hackning antar jag. Men han är iallafall arresterad.
#Sweden <-- Kanal för oss svenskar. Va med!
Hoppas att folk har goda urskiljning än att beblanda sig med packet där.
Men DDOS:a på ni, kanske kan ni DDoSa ikapp med Assange och hans våldtäcktsturne?
Samtliga kräk som hänger där borde bränna sitt pass, usla förrädare är vad ni är.
Jag hoppas inte att någon utav er nyttjar samhället och dess välfärd i någon form, ni är väl självförsörjande?