2006-11-12, 23:26
Medlem
eller så blir resor ett underforum till geografi?
På något sätt känns det rätt,men jag hoppas på ett sådant forum snart.
Tex.
Sobetyget i skolan består av Samhällskunskap, Religion, Historia och Geografi, de tre förstnämnda finns redan på detta forumet, varför inte Geografi??
Citera
2006-11-13, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pucca
eller så blir resor ett underforum till geografi?
På något sätt känns det rätt,men jag hoppas på ett sådant forum snart.
Tex.
Sobetyget i skolan består av Samhällskunskap, Religion, Historia och Geografi, de tre förstnämnda finns redan på detta forumet, varför inte Geografi??

Därför att inte moderatorerna är intresserade av detta ämne?
Citera
2006-11-13, 01:29
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pucca
För att Flashback inte ska bli ett fullskaligt ställe där grund- och gymnasieskoleelever kan försöka fiska information till sina läxor?
Citera
2006-11-22, 20:02
Medlem
Madchilds avatar
Jaa, börjar farbror Admin komma fram till nåt...?
Ska vi ha ett återvinningsfora för luffare kan vi väl också få vårat forum om väder & geografi...?
Citera
2006-11-23, 19:04
Bannlyst
Väderforum? Ja, då vill jag se det indelat i ett antal underkategorier också för att undvika rörighet; "Regn", "Sol", "Moln", "Snö", "Drivis", "Duggregn", "Tornados" och "18-22 grader varmt", för att vara säker på att täcka de viktigaste.

Det finns redan ett väder- och klimatforum och det heter "Naturvetenskap, matematik och teknologi".
Citera
2006-11-26, 22:56
Medlem
barnets avatar
Ett geografi/väder-forum skulle uppskattas!
Citera
2007-01-15, 19:51
Medlem
Nu jävlar admin, tycker jag att ett väderforum eller geologiforum bör komma fram där väder, klimatförändringar, länder och geografi kan diskuteras. Varför inte? Ville bara lyfta fram tråden igen
Citera
2007-01-16, 12:34
Medlem
Var det inte ett väder och klimatforum på gång? Att ha ett eget forum för klimatförändringar och dess följder kan vara vettigt, då detta diskuteras i väldigt många olika trådar.
Citera
2007-01-16, 14:12
Medlem
TCOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerArnold
väder, geologi och miljö?

Låter passande. Surfade runt i fredags och ville snacka lite med bättre vetande om Pers uppkomst och fall. Blev riktigt förvånad när jag inte hittade något väderforum.
Visst kunde jag då postat i vetenskap men jag blev så chockad av faktumet att det inte fanns ett väderforum att jag la ner.
Citera
2007-01-16, 15:45
Medlem
Tjennstroums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TCOB
Låter passande. Surfade runt i fredags och ville snacka lite med bättre vetande om Pers uppkomst och fall. Blev riktigt förvånad när jag inte hittade något väderforum.
Per kommer aldrig att falla. Sossevisionens propagandaminister för evigt!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in