2009-02-08, 21:20
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
"Antifascisterna" som i gäng försöker mörda meningsmotståndare genom att exempelvis banka stenar i huvudet på dem är givetvis i grunden mesar utan existensberättigande, fega rabiessmittade råttor och samhällsskadliga element. Att "klara av" en sådan attack kan möjligen en imbecill mentalt störd undermänniska skryta med - men varje normal människa äcklas av deras beteende.
Hur vet du att det inte var en intern uppgörelse eller en drogaffär som gick snett? Sitta i en bil på en parkering i en belastad förort med rutan nervevad. Luktar ju som om han väntade sällskap av nåt slag, eller hur?
2009-02-08, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell
Hur vet du att det inte var en intern uppgörelse eller en drogaffär som gick snett? Sitta i en bil på en parkering i en belastad förort med rutan nervevad. Luktar ju som om han väntade sällskap av nåt slag, eller hur?

Mmm, jag har lite teorier i den andra tråden, fråmst frågor riktade till Julis eftersom han övertygade så hårt i tråden om mordbrandsförsöket på den fackligt aktiva familjen.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=15035691&postcount=28
"Jag gissar på interna stridigheter, spelskulder eller drogskulder. Eller vem säger att han inte hittar på allt för att få ut försäkringspengar, det tycker jag verkar mest logiskt, synd att det inte fanns barn med i bilden bara, då hade det varit givet! Eller vad säger du Julius?"
2009-02-08, 21:35
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babbelidag
Mmm, jag har lite teorier i den andra tråden, fråmst frågor riktade till Julis eftersom han övertygade så hårt i tråden om mordbrandsförsöket på den fackligt aktiva familjen.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=15035691&postcount=28
"Jag gissar på interna stridigheter, spelskulder eller drogskulder. Eller vem säger att han inte hittar på allt för att få ut försäkringspengar, det tycker jag verkar mest logiskt, synd att det inte fanns barn med i bilden bara, då hade det varit givet! Eller vad säger du Julius?"
Ja, det är intressant. Nassarna har ju bränt upp sina bilar till den milda grad att det nu är omöjligt att få ut föräkringspengar för sånt. Att få den önderslagen är ju en annan sak, kombinerat med en bula som blev värre än han räknade med... han kan ha gjort allting själv, faktiskt. Att antifascister var inblandade blir allt mer otroligt i alla fall.
Senast redigerad av McDonnell 2009-02-08 kl. 21:37. Anledning: Kukigt tangentbod
2009-02-08, 21:43
Medlem
hoffies avatar
jag tvivlar också på att det var antifascister...jag menar, hur stor är chansen att AFA råkar springa på en nationaldemokrat i sin bil i nån randomförort?
2009-02-08, 21:57
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allt_är_taget
Finns säkert något svar här men jag orkar ej söka.

Varför bytte AFA namn till Anti-FA?
Hörde att det var något om att det redan fanns en grupp som hette AFA eller något.

Kommer faktiskt inte ihåg.
Öh, det är väl inte ett namnbyte för att man använder sig av en annan förkortning?
Man kanske inte vill förknippas med statliga försäkringsbolaget afa.
2009-02-08, 22:14
Bannlyst
Du har missupfattat angående namnbyte, när man pratar om AFA så menar man nätverket Antifascistisk aktion, medan när man pratar om antifa/antifas så syftar man på antifascister i allmänhet, typ RF och diverse lokala initiativ.
2009-02-08, 22:35
Medlem
TimmyGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
"Antifascisterna" som i gäng försöker mörda meningsmotståndare genom att exempelvis banka stenar i huvudet på dem är givetvis i grunden mesar utan existensberättigande, fega rabiessmittade råttor och samhällsskadliga element. Att "klara av" en sådan attack kan möjligen en imbecill mentalt störd undermänniska skryta med - men varje normal människa äcklas av deras beteende.

Pratade med en källa inom närpolisen. De tror att det kan vara en intern uppgörelse. Fria nationalister hade tidigare på dagen setts stryka hotfullt omkring NDs torgmöte i stan, och stämningen har ju inte varit den bästa mellan alla högergrupper senaste året. ND har nog slarvat med att betala ut lön till Dan Berner från fria.
2009-02-08, 22:42
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimmyG
Pratade med en källa inom närpolisen. De tror att det kan vara en intern uppgörelse. Fria nationalister hade tidigare på dagen setts stryka hotfullt omkring NDs torgmöte i stan, och stämningen har ju inte varit den bästa mellan alla högergrupper senaste året. ND har nog slarvat med att betala ut lön till Dan Berner från fria.
Ha ha! Det kunde man ana! Finns ingenting på ND-s hemsida om "antidemokrater" som misshandlat en partikamrat. Är dom kanske lite oroliga att sanningen ska upptäckas?

AFA kollar alla förorter i Stockholm och hittar en ND-are...
2009-02-08, 22:51
Medlem
hoffies avatar
http://www.svd.se/stockholm/nyheter/artikel_2442233.svd

Sverigedemokrater som ligger bakom? Dom kanske ser ett hot i sina lite mer radikala bröder i ND och valde att en gång för alla sätta ner foten?

Interna uppgörelser låter iaf vettigt, jag menar, 10 AFA stöter på en nationaldemokrat i hagsätra av alla ställen?
2009-02-08, 22:55
Medlem
Detta är ju nästan mer intressant än han SD-snubbens perversa sexlekar som gick överstyr och man sen skyllde man allt på antifascister... Svenska kostymnasserörelsen visar ännu än gång sin rätta sida!
2009-02-08, 22:56
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoffie
http://www.svd.se/stockholm/nyheter/artikel_2442233.svd

Sverigedemokrater som ligger bakom? Dom kanske ser ett hot i sina lite mer radikala bröder i ND och valde att en gång för alla sätta ner foten?

Interna uppgörelser låter iaf vettigt, jag menar, 10 AFA stöter på en nationaldemokrat i hagsätra av alla ställen?

Vilket jävla slöddergäng i så fall, kälkborgerliga sionistmuppar som jag hoppas åker dit ordentligt för skiten.
2009-02-08, 23:08
Medlem
hoffies avatar
man blir ju väldigt konfunderad, men tänker man ett steg längre så kanske det är lättare för SD att veta i vilken förort en ensam NDare skall befinna sig och vilken tid...dem är ju trots allt gamla polare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in