2008-10-18, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoffie
smr va ute idag å delade flygblad å viftade med flaggor och det var också RF och AFA....RF gick i rädda hyresrättsdemonstrationen och hade egna banderoller å flygblad typ...
AFA var med och när demonstrationen tillsammans med antifascisterna hade gått iväg så passade tuffa SMR/Fria nationalister på att attackera några ensamma personer från hyresrättsdemon som var kvar på medis med musikutrustning osv...

Schysst PR att attackera personer med kopplingar till den harmlösa www.nejtillombildning.se
Hatar dem hyresrätter eller vadå?

"dubbelorganiserade" "samma led" bla bla bla bla bla

återkommande tema det där med att försöka sälja tidning när antifa har annat för sig
2008-10-18, 17:51
Medlem
latsmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoffie
När demonstrationen tillsammans med antifascisterna hade gått iväg så passade tuffa SMR/Fria nationalister på att attackera några ensamma personer från hyresrättsdemon som var kvar på medis med musikutrustning osv...

Jag var på plats och det du säger stämmer inte. En äldre herre gick fram och försökte rycka fanan ur handen på en av aktivisterna, detta uppskattades tydligen inte då knytnävarna snabbt kom fram. Men detta är också all den fysiska kontakt som Svenska Motståndsrörelsen hade med de övriga på Medborgarplatsen.
2008-10-18, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latsmurf
Jag var på plats och det du säger stämmer inte. En äldre herre gick fram och försökte rycka fanan ur handen på en av aktivisterna, detta uppskattades tydligen inte då knytnävarna snabbt kom fram. Men detta är också all den fysiska kontakt som Svenska Motståndsrörelsen hade med de övriga på Medborgarplatsen.

hahaha men gud vad sorgligt

"En äldre herre gick fram och försökte rycka fanan ur handen på en av aktivisterna, detta uppskattades tydligen inte då knytnävarna snabbt kom fram"
2008-10-18, 18:05
Medlem
latsmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gajb
hahaha men gud vad sorgligt

"En äldre herre gick fram och försökte rycka fanan ur handen på en av aktivisterna, detta uppskattades tydligen inte då knytnävarna snabbt kom fram"

På vilket sätt är det sorgligt?

Skulle du uppskatta om någon om någon kom fram och försökte rycka det du har i dina händer från dig? Denna äldre herre ansåg sig ha rätt att ta något som inte tillhör honom, sådana personer förtjänar stryk.
Senast redigerad av latsmurf 2008-10-18 kl. 18:08.
2008-10-18, 18:32
Medlem
bunnyboys avatar
Självklart inget sorgligt öht. Att en och annan pensionär får bita i asfalten är ett led i kampanjen för att göra svenskarna rasmedvetna, se t.ex. bilder från Nyköping.

Däremot undrar jag lite om förhållandet mellan SMR och kampen för hyresrätter. Är dom i själva verket villaungar hela bunten? Eller håller nån fetlagd ledare på att göra ett bostadsklipp?
2008-10-18, 18:40
Medlem
latsmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunnyboy
Självklart inget sorgligt öht. Att en och annan pensionär får bita i asfalten är ett led i kampanjen för att göra svenskarna rasmedvetna, se t.ex. bilder från Nyköping.

En äldre herre behöver inte vara en pensionär om det var det du tänkte på.

För övrigt finns det inga bilder från Nyköping där några pensionärer får bita i asfalten.
2008-10-18, 18:43
Bannlyst
Citat:
En äldre herre behöver inte vara en pensionär om det var det du tänkte på.

För övrigt finns det inga bilder från Nyköping där några pensionärer får bita i asfalten.

Jag minns mig se massa bilder när stolta arier attackerade svenskhatande pensionärer i lilla Nyköping.
2008-10-18, 18:44
Medlem
latsmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shir
Jag minns mig se massa bilder när stolta arier attackerade svenskhatande pensionärer i lilla Nyköping.

Jag kan ha fel.

Har du lust att länka till några bilder där pensionärer får bita i asfalten?
2008-10-18, 19:02
Medlem
Citat:
Jag kan ha fel.

Har du lust att länka till några bilder där pensionärer får bita i asfalten?

http://www.youtube.com/watch?v=7784wNIq_Xw

så civiliserat beter sig sekten mot pensionärer och invandrare och en o annan "ssu/vp/rs"..
2008-10-18, 19:51
Medlem
latsmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gajb
http://www.youtube.com/watch?v=7784wNIq_Xw

så civiliserat beter sig sekten mot pensionärer och invandrare och en o annan "ssu/vp/rs"..

Jag såg då inga pensionärer som fick bita i asfalten?

När någon går till attack med avsikt att skada en så är det ens rätt att försvara sig, oavsett ålder och kön på den som attackerar. Nu var det inte några direkta slag eller sparkar inblandande, så jag förstår inte varför du blir så upprörd.

Hur skulle du agera om det var du som blev påhoppad för att du tycker annorlunda?
2008-10-19, 02:29
Bannlyst
Stockholm: Motståndsmän mot hyresrätter
http://motkraft.net/nyheter/3254
2008-10-19, 07:41
Medlem
BajenMarcuss avatar
starkt att se vanliga svenssons stå upp mot dessa inavlade rädda människor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in