2007-03-05, 16:45
Medlem
Grottrolfs avatar
Jasså en Shaman? Healing wave rank 12 eller?

Men skämt åsido. Jag har också haft sånna mysko perioder till och från.
Sen försvann det i några månader, sen hade jag drömmen igen. Så höll det på så. Nu har jag inte haft den på 4 månader som tur är, den var rätt så hemsk.
Citera
2007-03-05, 23:58
Medlem
Silverturks avatar
Jag drömde varenda natt i två veckors tid att jag blev jagad på olika sätt. Ofta var jag instängd i något hus (Som nu i efterhand liknade en anstalt) och jag klättrade över stängsel och murar till friheten. Minst sagt märkligt!

En sak du kan testa när du är helt medveten om att du drömmer; Stick ett finger genom handflatan! Eller in i en vägg eller genom ett fönster. Stick sen in huvudet. Eller gör små ringar på väggen likt en vattenyta.
Citera
2007-03-10, 18:05
Medlem
moderatswings avatar
När jag gick på mellanstadiet så drömde jag nästan jämt om att jag var i skolan och helt plötsligt så drabbas jorden av en global översvämning, snabbt som fan.
En del år senare, i andra hälften av högstadiet, drömde jag drömmen igen men drömde även vidare hur det gick sedan när människorna började bygga städer som flöt på vattnet osv. Kan tillägga att översvämningsdrömmen brukade vara oerhört läskig, så det var väl tur att allt klarade upp sig några år senare och drömmen fick ett lyckligt slut.
Citera
2007-03-10, 21:27
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twitching Heep
För några nätter sedan precis innan jag vaknade, drömde jag att jag var ute och åkte inlines på en snöig landsväg med peter wahlbeck.
Han åkte rullskidor. Vi letade efter svamp.

Igår vaknade jag av att jag slog mig själv hårt i ögat.
Kanske ville jag straffa mig själv.
Kanske borde jag inte läsa ut så mycket av mina drömmar.

Jag har haft precis samma dröm som du. Detta var visserligen flera år sedan och när jag efter denna händelse har träffat Peter och frågat varför han har börjat åka rullskidor så skrattade han bara rått. Han sa också att jag borde sluta äta svamp eftersom de är nästan som djur. Sedan ställde han sig upp och skrek "Jag är full, jag är kung"
Citera
2007-08-29, 20:00
Medlem
Drömtydning

Rekomenderar alla drömmare denna sida:
http://www.f27.parsimony.net/forum66765/
Sidan heter Drömtydningen och en man där tyder era drömmar kostnadsfritt.
Citera
2007-08-30, 01:43
Medlem
Jag har haft en återkommande dröm , från och till så länge jag kan minnas. Jag hamnar i ett helt vitt rum och plötsligt så uppenbarar sig en svart prick som ändrar storlek från liten till stor i pulserande takt och till det så är det ett surrande ljud som ändrar styrka i takt med pricken . har aldrig förstått mig på den drömmen men den har alltid väckt stora olustkänslor! varje gång jag drömmer den så tänker jag : aha nu var det dags för denna igen men jag kan inte vakna förrns pricken har blivit så stor att den täcker hela det vita rummet
Citera
2007-08-30, 17:46
Bannlyst
jag drömmer alltid om hemska bönder som försöker döda mig

Edit: eller danskar som skriker "rö-rö-rö" hela tiden
Citera
2008-03-02, 21:39
Medlem
ColdCradles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smart ass
Jag brukar drömma att jag blir jagad och när jag försöker springa går det skit trögt och känns som att springa under vatten, det är jävligt frustrerande att inte kunna springa, ibland lyckas jag hoppa varannat steg en bit men sen sitter jag fast igen.

har också fått så att jag knappt kan springa.. drömde en gång att jag blev jagad av zombies och skelett i en stad.. försökte springa men gick skit segt kom ingenstans tillslut, fick dra mig fram längs husväggarna.. skit äckligt..
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in