2006-10-24, 23:17
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Verkar som vissa har ett FB beroende som kanske kräver behandlling?

hahaha nejdå varför tror du de
Citera
2006-10-24, 23:20
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Verkar som vissa har ett FB beroende som kanske kräver behandlling?
Jobbigt ju, jag sitter ju just nu och bygger en flashback-browser och så funkar inte flashback.. Vad ska jag göra då? Pilla mig i naveln?
Kanske ska skynda mig med "offlinebrowsing"-funktionen så jag kan köra progget med cashat data.
Citera
2006-10-24, 23:27
Medlem
RoscoTanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Kanske ska skynda mig med "offlinebrowsing"-funktionen så jag kan köra progget med cashat data.

Sedan måste du skriva ett smart AI också som kan svara på dina inlägg i offline-mode så att man inte känner sig helt ensam. Eller så smart behöver det kanske inte vara, det räcker nog att det håller genomsnittlig FB-nivå och kan leverera lite oneliners och fråga om tvåan etc.
Citera
2006-10-24, 23:28
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoscoTanner
Sedan måste du skriva ett smart AI också som kan svara på dina inlägg i offline-mode så att man inte känner sig helt ensam. Eller så smart behöver det kanske inte vara, det räcker nog att det håller genomsnittlig FB-nivå och kan leverera lite oneliners och fråga om tvåan etc.
Haha.. lätt! Ska lägga in det som autosvar-möjlighet på trådar man aktiverat bevakning för..
Citera
2006-10-24, 23:29
Medlem
Läskigs avatar
Det värsta med att sidan var nere var att jag kom på mig själv att sitta och trycka på F5 i alldeles för många minuter för att det ska vara hälsosamt, i förhoppning om att sidan snart skulle komma tillbaka, istället för att gå och göra något vettigt...
Citera
2006-10-25, 09:49
Administrator
admins avatar
Vi tittar på problemet, och ska även försöka ordna en alternativ sida med lägesinformation vid driftstörningar. Just felmeddelandet 500 är något svårt att tolka, men vi arbetar på problemet och förväntar oss givetvis att lösa det hela.

admin
Citera
2006-10-25, 12:01
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Vi tittar på problemet, och ska även försöka ordna en alternativ sida med lägesinformation vid driftstörningar. Just felmeddelandet 500 är något svårt att tolka, men vi arbetar på problemet och förväntar oss givetvis att lösa det hela.

admin

Även fel 501 (icke implementerade funktiner) var mycket vanligt förekommande igår.
Citera
2006-10-25, 12:39
Bannlyst
Jag har inte haft problem med FB. Vad beror det på - är jag Guds utvalde?
Citera
2006-10-25, 12:43
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haye
Jag har inte haft problem med FB. Vad beror det på - är jag Guds utvalde?
Du bor på andra sidan planeten, och är inte här när servrarna når sin belastningstopp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in