2006-10-24, 14:39
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHF_Miran
http://www.youtube.com/watch?v=UcyEofgUF3Q Jodå judar är trevliga fucking shit
asså faakkingshiit asså !! Q_Q

Vem är det som länkar youtube videos som någon sorts bevismaterial för att bevisa att judar är "onda"?

Svar: Inte någon med objektiva och rationella argument i alla fall..
Citera
2006-10-24, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattunga
Du har faktiskt inte tänkt på att de faktiskt försöker infiltrera grupperna? Stoppas dagligen möjliga terrordåd utan att USA eller Israel avfyrar missiler mot terrorister utklädda som civila. Anledning till att man då och då tar i med hårdhandskarna är ju just för att den riktiga civila befolkningen ska inse att terrorism och utpressning inte lönar sig. Om de kommer till slutsatsen att terroristerna förstör för dem själva kommer de sedan själva försöka stoppa terrorismen - eller helt enkelt anamma fler av västvärldens värderingar och kulturer.

Vi måste agera kraftfullt mot terrorism. Man har redan försökt din metod - upphöra med att agera kraftfullt. Menar du att WTC hände efter USA hade gått in i Afghanistan?

Att enligt din väg "agera kraftfullt" mot terrorism, genom krigföring mot folk och länder, innebär i sin tur en bredare plattform för terroristorganisationer att fånga potentiella medlemmar. Det är ett faktum.

WTC var en händelse som hade kunnat motverkas genom att sluta finansiera Israels krigsföring mot palestinierna. Punkt slut.
Citera
2006-10-24, 14:54
Bannlyst
Inget land blir straffat oskyldigt och det gäller även USA.
( Med hänvisning till WTC ).

Citat:
Du är medveten om att Herr Haddock vill repatriera dig?

Att Haddock vill skicka hem mig och övriga invandrare har jag full förståelse för men jag bor dock redan i mitt hemland BIH är bara i Sverige någon månad på hösten.
Dessutom vad har detta med att han vill repatriera mig med hans inlägg att göra , dom är kvaliteta oavsett vad han tycker om mig.
Off topic.
Citera
2006-10-24, 15:00
Medlem
trass avatar
Citat:
Att Haddock vill skicka hem mig och övriga invandrare har jag full förståelse för men jag bor dock redan i mitt hemland BIH är bara i Sverige någon månad på hösten.

OK, så du sitter i Mostar någonstans och skriver...
Citera
2006-10-24, 15:02
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Inget land blir straffat oskyldigt och det gäller även USA.
( Med hänvisning till WTC ).

Dessutom vad har detta med att han vill repatriera mig med hans inlägg att göra , dom är kvaliteta oavsett vad han tycker om mig.
Off topic.

Nej inget land blir straffat oskyldig.Har ett land attackerat ett muslimskt land så ska en avdankad saudiarab ge igen.Så logiken är att alla länder som på ngt sätt stödjer Usa och Israel ska straffas.Tänk om Usa och Israel hade resonerat så.Syrien och Iran hade legat riktigt illa till då.Och försök inte skada en kristen i ngt land för då jävlar ska vi bränna ambassader och mana till krig mot Islam.Tänk om det hade varit omvända roller.Hade vi haft den mentaliteten som jihadisterna har så hade ni inte existerat många sekunder...
Citera
2006-10-24, 15:04
Bannlyst
Jole nu är det så här att kristna är långt ifrån lika förtryckta som muslimer är.
Dessutom händer det oftare att kristna stormakter ockuperar muslimska områden än tvärtom.

Citat:
OK, så du sitter i Mostar någonstans och skriver...
Nja nu är det höst alltså här jag i Sverige , åker ner till Mostar om 1.5 månad och då blir det inte Flashback så mycket för jag jobbar mycket när jag är där nere.
Citera
2006-10-24, 15:09
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Jole nu är det så här att kristna är långt ifrån lika förtryckta som muslimer är.
Dessutom händer det oftare att kristna stormakter ockuperar muslimska områden än tvärtom.

Nja nu är det höst alltså här jag i Sverige , åker ner till Mostar om 1.5 månad och då blir det inte Flashback så mycket för jag jobbar mycket när jag är där nere.

Nej exakt.För muslimerna är förtryckta av sina egna regimer och av jihadisterna.Att ens påpeka att ni är förtryckta av väst är ju pinsamt.Ni har fan alla rättigheter ni kan få.Frågan är om vi hade haft dom rättigheterna i saudiarabien...
Citera
2006-10-24, 15:10
Bannlyst
Jole du tillhör inte väst utan öst.
Tänk på det.
Citera
2006-10-24, 15:16
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Jole du tillhör inte väst utan öst.
Tänk på det.
Jag tror inte Jihadismen bryr sig om jag är från väst eller östeuropa.Jag är infidel och kuff i deras ögon.Sen tillhör jag ändå väst.Jag är född här och jag kommer antagligen dö här.Jag lever mitt liv efter västerländska värderingar....
Citera
2006-10-24, 15:24
Bannlyst
Kanske inte men du skriver :
Citat:
Att ens påpeka att ni är förtryckta av väst är ju pinsamt.Ni har fan alla rättigheter ni kan få.Frågan är om vi hade haft dom rättigheterna i saudiarabien...

Alltså ser du dig själv som väst för att sedan redigera det till :
Citat:
ag tror inte Jihadismen bryr sig om jag är från väst eller östeuropa.

Jag bor också ett par månader i Sverige , är jag då väst ?
Citera
2006-10-24, 15:29
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Kanske inte men du skriver :

Alltså ser du dig själv som väst för att sedan redigera det till :

Jag bor också ett par månader i Sverige , är jag då väst ?

Men jag snackar inte om att bo i väst 2 månader om året.Jag har bott i väst i 30 år...Jag är nog ett praktexemplar på hur jihadisterna ser på en infidel...
Citera
2006-10-24, 15:37
Bannlyst
Du har PP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här