2006-10-19, 19:39
Medlem
jajja!

Hej på Världens bästa forum!

Nu har jag stött på en liten problem, eller i mitt fall en Stort problem

Ja har rökit i c. 1½ år och rökt c. 1-3 tobak i dagen, grönt.
men nu så börjar jag må jätte ****** så dåligt efter jag rökt..jag har försökt byta till alla möiliga sorter, men fast jag vet att jag börjar må dåligt så är jag snål som **** på en liten tubbis!

Snälla Hjälp Mig!!!
Citera
2006-10-19, 19:42
Medlem
Sluta röka. Eller du kan åtminstånde lägga av ett tag.

Och du, "ett litet problem" inte "en liten problem".
Citera
2006-10-19, 19:47
Medlem
jaha...själva modersmåls läraren!

nejj! kan inte! vill inte!
Citera
2006-10-19, 20:06
Medlem
StellHells avatar
Dels så verkar du inte vara myndig. Dels pga. ditt namn (marcuz89) och pga. din stavning.

Iaf, förstod inte riktigt allt, men men.

Du säger att du rökt i 1½ år, 1-3 cigaretter om dagen, grönt? Snackar vi fortfarande cigaretter eller snackar vi canabis?

Du får ont när du röker, så det enda som jag ser skulle kunna fixa din smärta är ju att du slutar. Lite väl onödigt att plåga sig själv i onödan, inte sant?

Om du inte kan sluta pga. nikotinberoende, så kan du ju alltid börja snusa, eller byta till tuggummin eller plåster.
Citera
2006-10-19, 20:09
Medlem
Sluta knarka, nyktra till och skriv igen imorgon
Citera
2006-10-20, 10:41
Medlem
Karembeus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcuz89
jajja!

Hej på Världens bästa forum!

Nu har jag stött på en liten problem, eller i mitt fall en Stort problem

Ja har rökit i c. 1½ år och rökt c. 1-3 tobak i dagen, grönt.
men nu så börjar jag må jätte ****** så dåligt efter jag rökt..jag har försökt byta till alla möiliga sorter, men fast jag vet att jag börjar må dåligt så är jag snål som **** på en liten tubbis!

Snälla Hjälp Mig!!!

Sluta röka...

Döm inte grabben så hårt...ni vet väl att:

Cigarettröken dödar hjärnceller
Citat:
Forskare har funnit bevis för att rökning både dödar hjärnceller och hindrar befintliga celler att dela sig. Något som försämrar minne och inlärningsförmåga.
Citera
2006-10-21, 16:36
Medlem
okay...

Först av allt. jag är 19 år...använder 89 i nickken för att jag spelar ishockey och har denna nummer på ryggen, ja är Finlandsvensk...det kanske förklarar stavfelen...

Nejj det är inte cannabis... Grön L&M MENTHOL

ja börjar inte få smärtor av rökning...ja börjar bara må lite dåligt...

Igår gick det helt bra att röka, men ja va lite full ^^

hmm...Och NEJ! jag vill inte lägga hästSkit under läppen eller tugga nikotin tuggumi

ja Vill jag Ska Fortsätta Röka! Punkt Slut!
Citera
2006-10-22, 19:30
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcuz89
okay...

Först av allt. jag är 19 år...använder 89 i nickken för att jag spelar ishockey och har denna nummer på ryggen, ja är Finlandsvensk...det kanske förklarar stavfelen...

Nejj det är inte cannabis... Grön L&M MENTHOL

ja börjar inte få smärtor av rökning...ja börjar bara må lite dåligt...

Igår gick det helt bra att röka, men ja va lite full ^^

hmm...Och NEJ! jag vill inte lägga hästSkit under läppen eller tugga nikotin tuggumi

ja Vill jag Ska Fortsätta Röka! Punkt Slut!

Hehe, det här var lite roligt tycker jag.

Hur som helst, varför är du så envis om att du ska fortsätta röka om du mår dåligt av det?

Edit: Hur mår du dåligt av rökning?

Är du ovan rökare och inte tål cigg så bra ännu kanske?

I sånna fall är det bara du röker på så försvinner det efter ett tag, när du vant dig vid nikotinet.
Citera
2006-10-22, 19:37
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Jag har nästan samma problem...oftast inträffar det dock när jag har druckit alkohol dagen innan..

är jag full kan jag röka utan att må dåligt..men nykter så är det inte alltid en höjdare..
antar att sluta är det som gäller.
Citera
2006-10-22, 21:51
Bannlyst
Du verkar vara riktigt blåst... du säger att du vill fortsätta röka men att det gör ont när du röker. Vafan ska vi göra åt saken? Sluta röka är väll enda alternativet annars kan du väll gå o dras med att ha ont varje gång du röker eftersom du promt inte vill sluta, ha så kul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in