Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Elvis Presley, även om han hållt sig undan från staten så är det alldeles för många som har sett han på sista tiden för att han skulle kunna vara död...
Det roligaste med Elvis-lever-prylen är att den officiella dödsorsaken visserligen var en hjärtattack men denna ska i sin tur ha inträffat i samband med en svår förstoppning. Det här med förstoppning låter inte så jäkla konstigt med tanke på den mäng med opiater som han petade i sig.
Om man (du?) skulle få för dig att fejka din egen död av någon anledning, hade du då valt att officiellt vika hädan medels förstoppning sittandes på en toalett?
Då känns ju James Deans bilkrasch lite mer rock n roll, precis så skulle jag kunna tänka mig att fejkdö. Eller Dimebag Darrells mystiska hädangång, en galning som av okänd anledning skjuter ner honom på scenen mitt under en konsert.
Alltså har jag lite svårt att tro att Elvis fortfarande lever så länge man hävdar att mannen dog på muggen med en termos i tjocktarmen. Men som sagt, James Deans bilkrasch är alldeles för estetisk för att vara sann.