Citat:
Ursprungligen postat av kim_westin
Finns det nån i världen som är det? Vore inte det jävligt sexigt. Man lär nog får knulla många brudar och milfs.
En vacker dag kommer jag nog utbilda mig till advokat och läkare. Jag måste bara tänka igenom vilken utbildning jag ska välja. Men först vill jag jobba lite så jag har yrkeserfarenhet sen plugga up mina ämnen på komvux så man kan söka in. Sen kommer jag utbilda mig till de bägge utbildningarna. Vad tror ni? Är det en bra idé.
Underbart med folk med ambitioner... hur gammal är du 15? Att välja yrke i tron att man får knulla massor, det hade jag flera killar som gjorde då de gick i högstadiet, självklart "misslyckades" de redan på gymansiet och fick inte så pass höga betyg så att de kom in på någon utbildning som de ville gå.
Som i egenskap av tjej så tror jag att du överskattar yrkets betydelse då det gäller att få ha sex... Skulle tro att det bara är tjejer under 18 som imponeras av sånt, om ens de.. Många tjejer gillar uniformer, så brandman/polis kanske hellre vore något om du väljer yrke efter "knullfaktor"..