2006-10-12, 16:42
Medlem
tattoosandbeers avatar
Undrar lite vad ska med moderatorer till om dom inte håller koll.... Titta tex på denna tråd som har legat uppe sedan 09:27 imorse med många besökare...

http://www.flashback.org/showthread.php?p=5274456#post5274456
2006-10-12, 16:46
Medlem
jrosens avatar
Och du har skickat RP på den??
Kan ju tillägga att modsen i det forumet inte har varit online sen tråden postades.

Ibland så får tyvärr såna här trådar ligga uppe då vi mods inte kan vara online dygnet runt, jag skall nu uppmärksamma admins på tråden så försvinner den förhoppningsvis väldigt fort...
2006-10-12, 16:47
Medlem
Lägg av nu. Den enda anledningen att du överhuvudtaget sticker in ditt huvud i Flashback är för att moderatorerna inte tycker att din älskling Jimmy "Snattarn" Windeskog ska få ett större skydd mot påhopp än någon annan politiker.

Jag hoppas att han har god hygien, de där e-colibakterierna är ju ganska otrevliga, och vi vill ju inte att du skall bli sjuk.
2006-10-12, 16:50
Medlem
woofers avatar
Har du rapporterat tråden? Det är ju bara moderatorerna i den aktuella forumdeln som kan slänga tråden och just dom har väl kanske inte varit inloggade ännu? Ge dig till tåls användaren blir nog bannad innom kort

Edit: jrosen var rappare på tangeterna...
2006-10-12, 16:52
Medlem
Nirps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Undrar lite vad ska med moderatorer till om dom inte håller koll.... Titta tex på denna tråd som har legat uppe sedan 09:27 imorse med många besökare...

http://www.flashback.org/showthread.php?p=5274456#post5274456
Du tycker inte att du överreagerar lite nu? Som någon annan sade, kika på när de berörda modsen senast var online och gå sen och ställ dig i skamvrån. Det är knappast realistiskt att mods ska vara online 24/7.
2006-10-13, 00:00
Bannlyst
vad handlade tråden om?
2006-10-13, 08:49
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan1983
vad handlade tråden om?

Den raderade tråden var ett spam-inlägg med tillhörande referal-länk.

admin
2006-10-13, 08:56
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Och du har skickat RP på den??
Kan ju tillägga att modsen i det forumet inte har varit online sen tråden postades.

Ibland så får tyvärr såna här trådar ligga uppe då vi mods inte kan vara online dygnet runt, jag skall nu uppmärksamma admins på tråden så försvinner den förhoppningsvis väldigt fort...

Visst jag ska faktiskt be om ursäkt i det hela, hade en jävligt dålig dag igår så ber om ursäkt igen till er som tråden berörde.

Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Lägg av nu. Den enda anledningen att du överhuvudtaget sticker in ditt huvud i Flashback är för att moderatorerna inte tycker att din älskling Jimmy "Snattarn" Windeskog ska få ett större skydd mot påhopp än någon annan politiker.

Jag hoppas att han har god hygien, de där e-colibakterierna är ju ganska otrevliga, och vi vill ju inte att du skall bli sjuk.

Att du ens jävla orkar din patetiska fan!! Detta handlar in om JW el dyl!
Har du inget tillföra tråden kan du väl bara hålla igen din jävla käft!!

Säger det igen, Ber om ursäkt till dom som detta berörde men du Caine777 är fan så jävla tragisk att det är ej är sant.
2006-10-13, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777

gud vad du skulle grina offentligt om fok förföljde dig för att du är en snuskgubbe med förkärlek för flickslidor som det ännu ej växt pubis på på samma sätt som du förföljer den här white trash-killen.
2006-10-13, 10:02
Administrator
admins avatar
Eftersom frågan är beasvarad, och det inte finns mer att säga så låser jag tråden nu. Så slipper den gå mera OT.

admin

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in