är 20 år, frisk, fräsch, snygg kropp av normalhull/smal och ett sött ansikte. b-kupa. brun/svartfärgat halvlångt hår, gröna ögon, 165 cm lång. lever mig in i sexakten till fullo.
jag kan bli precis den du önskar; den oskyldiga skolflickan, den uppklädda utmanande slampan i lackminikjol och stilettklackar, den mer eleganta kvinnan med klass osv...
maila för mer info (priser, foton o.dy) julia_flickan@hotmail.com
är 20 år, frisk, fräsch, snygg kropp av normalhull/smal och ett sött ansikte. brun/svartfärgat halvlångt hår, gröna ögon, 165 cm lång, väger ca 55 kg. lever mig in i sexakten till fullo.
jag kan bli precis den du önskar; den oskyldiga skolflickan, den uppklädda utmanande slampan i lackminikjol och stilettklackar, den mer eleganta kvinnan med klass, den vanliga jeanstjejen osv... valet är ditt!
maila för mer info (priser, foton o.dy) julia_flickan@hotmail.com
Fre-lör denna helg är vi två k-ta killar som skulle vilja ha lite flick-sällskap, vi bor på Gothia Tower. Nöjer oss med en tjej som i olika omgångar vill ha två killar, vi är trevliga, friska och snygga!
Önskar date i Göteborg på tisdag och eller onsdag !
Börjar bli desperat nu !
Fått nobben av "hetajessica" hon tyckte jag hade för tuffa önskemål.
Fått nobben av "julia_flickan" hon vart sur när jag inte accepterade prishöjning efter gjord överenskommelse !
Vill inte träffa "Becky" denna gång, inte heller någon negress, kraftig eller tjej över 27 år.
Jag är ute efter middagsdate ett par timmar samt "action" ett par timmar.
Jag gillar att bestämma, ja rent av dominera lite i "action-delen".
Hel, ren och trevlig är jag trots det dominanta inslaget !
Fan, detta låter som en kontaktannons - finns du tjej här ?
Någon annan köpare som har tips ?
Har en porrskådis på gång, nej - inte Opalen, från skåne som jag annars får transportera upp till Göteborg.
*s* Måste ju svara eftersom det du sa inte stämmer. Det var snarare så att jag inte riktigt gillar den typen av rollspel. Har varit med om betydligt tuffare än så..