2017-03-24, 05:20
Medlem
persimons avatar
Promenerar mycket i stan och har gått i många gånger i området kring Rosenlund ibland mitt i natten. Men har aldrig sett till några tjejer som ser ut att vara prostituerade. Tänker att dom utmärker sig med utmanande kläder, står och väntar på ett och samma ställe och kollar bilar/kunder. Inte heller sett några ev köpare åka runt
Har funderat själv flera gånger om jag ska testa att "hänga" där eller någon annanstans i stan. Men stå och vänta på att en eventuell kund ska dyka upp känns lite skamset.
Kan ju annonsera med bilder, massa info och mitt nummer på någon sida för eskort tjejer men då finns ju risken att folk jag känner får reda på det. Sen är det inget jag kommer att ägna allt för mycket tid åt
Behöver kunder nu, så tacksam för snabba tips 😊
Citera
2017-03-24, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persimon
Promenerar mycket i stan och har gått i många gånger i området kring Rosenlund ibland mitt i natten. Men har aldrig sett till några tjejer som ser ut att vara prostituerade. Tänker att dom utmärker sig med utmanande kläder, står och väntar på ett och samma ställe och kollar bilar/kunder. Inte heller sett några ev köpare åka runt
Har funderat själv flera gånger om jag ska testa att "hänga" där eller någon annanstans i stan. Men stå och vänta på att en eventuell kund ska dyka upp känns lite skamset.
Kan ju annonsera med bilder, massa info och mitt nummer på någon sida för eskort tjejer men då finns ju risken att folk jag känner får reda på det. Sen är det inget jag kommer att ägna allt för mycket tid åt
Behöver kunder nu, så tacksam för snabba tips 😊

Om du vill vara anonym är väl en diskret annons, utan ansiktsbild och till kontankortsnr och att du gör outcall bäst. Du vet vart du skall åka o begär ett reggat nr till kunden.
Kan ju vara svårt att förklara för någon du känner som råkar gå förbi när du står med kort kjol vid Rosenlund ;-)
Citera
2017-03-25, 20:17
Medlem
persimons avatar
Är ledig ikväll men kallt och gå runt i Rosenkund i kortkort 😕
Kanske tar en sväng på stan ändå
Citera
2017-03-29, 12:45
Medlem
Vart går du persimon omkring på stan om du inte är i Rosenlund?
Citera
2017-04-20, 21:46
Medlem
tarek90s avatar
Missdea

Hej någon som känner till Missdea i göteborg? hon har konto på rosasidan!
Citera
2017-07-31, 17:12
Medlem
Byxan81s avatar
Hej,

Någon som testat horan P*tra E* *E *K

Har hört att hon höll på förut iaf, och att hon skall vara riktigt riktigt bra. Hon åker mycket utomlands och "jobbar"
Citera
2017-11-15, 02:28
Medlem
hypodermics avatar
Jag finns i GBG... Fast på grund av alla respektlösa, oseriösa eller snåla meddelanden som jag fått senaste tiden funderar jag på att lägga ner. Jag blir helt vansinnig på att någon inte vill betala för sig, eller att någon tilltalar mig som att jag måste träffa just dom. Får 200 meddelanden en dag jag inte fiskar förslag, och såklart dubbelt när jag är aktiv med annons på rosasidan. Så när hälften av alla okända, nya meddelanden innehåller skäll och kritik ang att jag inte svarar så blir jag för less för att svara. Och när samma personer får sina svar, ja då är mina priser "dyrare än på gatan" eller "i tyskland".

Ursprungligen 3000kr/tim. Numera sällan över 2000kr/timme om jag vill ha jobb varje dag, eftersom alla prutar. Får 10 000kr för en helkväll med övernattning, funderar på att bara sälja det. Eller 5000kr för två timmar med GFE (fick igår!). Prishöjningen sker mest när jag mutas till oskyddat. Idiotiskt att tacka ja, men ännu mer idiotiskt att ca 80% av jag chattar med per månad KRÄVER oskyddat annars vill dom inte... Så det blir att jag har 3 (oskyddade) kunder max per kvartal, säljer annars bj med kondom 1000kr och kollar mig varje vecka.

Det kostar att träffa en seriös, helsvensk, vacker och personlig tjej som inte går på gatan eller blir tvingad. Men om man inte är beredd att betala för sex, ja då ska man inte köpa sex. Och att jag är dyrare än en bordelleskort i tyskland är sanning med modifikation eftersom tysklandsresan och hotell blir ett tillägg på hennes pris...
Senast redigerad av hypodermic 2017-11-15 kl. 02:31.
Citera
2017-11-15, 02:40
Medlem
hypodermics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie
Rosenlundsgatan har den lagsta klassens flickor

Taskigt.. Framförallt är de inte där av vilja. Därför borde ingen bidra till människohandeln som pågår som synligast där. Ingen kvinna vill behöva sälja sexuella tjänster, men på Göteborgs prostitutionsstråk finns det nästan uteslutande kvinnor som inte är svenska medborgare, inte kan språket eller vågar göra polissak av sin situation. Skäms på er om ni drar nytta av dessa kvinnors utsatthet. Skänk dom en slant utan krav på motprestation som jag gärna gör. Tänk på att dom går där oavsett väder och riskerar råka jävligt illa ut varje mörk natt på den äckliga gatan.
Citera
2017-11-15, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hypodermic
Jag finns i GBG... Fast på grund av alla respektlösa, oseriösa eller snåla meddelanden som jag fått senaste tiden funderar jag på att lägga ner. Jag blir helt vansinnig på att någon inte vill betala för sig, eller att någon tilltalar mig som att jag måste träffa just dom. Får 200 meddelanden en dag jag inte fiskar förslag, och såklart dubbelt när jag är aktiv med annons på rosasidan. Så när hälften av alla okända, nya meddelanden innehåller skäll och kritik ang att jag inte svarar så blir jag för less för att svara. Och när samma personer får sina svar, ja då är mina priser "dyrare än på gatan" eller "i tyskland".

Ursprungligen 3000kr/tim. Numera sällan över 2000kr/timme om jag vill ha jobb varje dag, eftersom alla prutar. Får 10 000kr för en helkväll med övernattning, funderar på att bara sälja det. Eller 5000kr för två timmar med GFE (fick igår!). Prishöjningen sker mest när jag mutas till oskyddat. Idiotiskt att tacka ja, men ännu mer idiotiskt att ca 80% av jag chattar med per månad KRÄVER oskyddat annars vill dom inte... Så det blir att jag har 3 (oskyddade) kunder max per kvartal, säljer annars bj med kondom 1000kr och kollar mig varje vecka.

Det kostar att träffa en seriös, helsvensk, vacker och personlig tjej som inte går på gatan eller blir tvingad. Men om man inte är beredd att betala för sex, ja då ska man inte köpa sex. Och att jag är dyrare än en bordelleskort i tyskland är sanning med modifikation eftersom tysklandsresan och hotell blir ett tillägg på hennes pris...

Vad håller du till, vilken site ? Vad är dina priser då ?
Citera
2017-12-15, 05:04
Medlem
Någon som minns en tjej som gick på Rosenlund för 10-15 år sedan, som kallade sig Tintin?
Citera
2017-12-21, 02:41
Medlem
Någon som minns den enbenta blondinen med protes och hennas asiatiska vännina då?
Citera
2018-01-20, 10:57
Medlem
herrtoaletts avatar
Någon som träffat Sarika som skall finnas på Hisingen?, verkar vara en mysig thaitjej. Har konto på rosa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in