2006-10-10, 11:07
Bannlyst
Tja! Inloggningen är skitseg, och det går knappt att posta meddelanden. Har varit så i flera mnader för mig. Kan ni fixa detta plz?
Citera
2006-10-10, 11:35
Medlem
spatrics avatar
Du verkar vara ensam om problemet.. Så felet ligger antagligen hos dig
Citera
2006-10-10, 11:44
Medlem
ChristianXs avatar
Kolla dina cookieinställningar. Verkar vara det som spökar eftersom du verkar vara ensam om problemet.
Citera
2006-10-10, 15:27
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Kolla dina cookieinställningar. Verkar vara det som spökar eftersom du verkar vara ensam om problemet.
Jag hade själv bitvis samma problem i början, då kom det upp "servern är upptagen" varje gång jag försökte posta ett meddelande, och det var svårt att ens komma in på forumet. Jag vet inte hur det löste sig, det bara fungerade helt plötsligt, men jag minns att jag knappt ens kunde läsa mina PM. Frågan är bara, vad gör man om det händer igen?
Citera
2006-10-10, 15:34
Medlem
El Zorros avatar
Jag får felmeddelande lite då och då. Speciellt i samband med att jag ska posta ett inlägg.
Citera
2006-10-10, 15:36
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Jag får felmeddelande lite då och då. Speciellt i samband med att jag ska posta ett inlägg.
Hmmm... Ett fall för Root alltså...Verkar som om modsen får lov att underrätta honom.
Citera
2006-10-10, 15:57
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Hmmm... Ett fall för Root alltså...Verkar som om modsen får lov att underrätta honom.

I mitt fall så tror jag att det beror på en sunkig ADSL-uppkoppling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in