Citat:
Du i egenskap av admin borde väl föregå med gott exempel och läsa igenom hela tråden innan du svarar?
Ursprungligen postat av admin
Är 80% av användarna på Flashback nazister?
Något som jag missat isf. Var har du fått dessa siffror ifrån?
Jag trodde värderingar som yttrandefrihet, åsiktsfrihet och människors lika värde inte var sådant som specifikt attraherade nazister.
admin
Något som jag missat isf. Var har du fått dessa siffror ifrån?
Jag trodde värderingar som yttrandefrihet, åsiktsfrihet och människors lika värde inte var sådant som specifikt attraherade nazister.
admin
Citat:
Det du säger är alltså att de flesta vänstermänniskor är ointresserade av politik?
Ursprungligen postat av Scramble
Du verkar tro att alla medlemmar på Flashback hänger i politikforumen. Det är lika fel som dina statistiska antaganden.
Tänka efter nästa gång tack, det är pinsamt att se dig ha sån otur med slutsatser.
Tänka efter nästa gång tack, det är pinsamt att se dig ha sån otur med slutsatser.
Bevisar väl visserligen deras horribla värderingar.
Citat:
Har jag påstått något annat?
Ursprungligen postat av Roger Persson
Du vet väl om att nazismen är en vänsterideologi?
Citat:
Jag är fullt medveten om det.
Ursprungligen postat av Roger Persson
Du vet väl om att nazism och rasism inte är samma sak?
Citat:
Jag håller helt med dig och det jag ifrågasätter är inte om Arbetaren har rätt att annonsera här, utan varför de gör det. Som jag har sagt ett antal ggr nu så går det inte ihop i min hjärna, då de skulle ha en högre procentandel potentiella kunder på de flesta andra forum. Men nu verkar de ju som någon innan sa att de köper någon typ av annonspaket, så om det är på det viset så är det ju en annan sak.
Ursprungligen postat av Humbug
Min åsikt är att Flashback INTE ska vara något renodlat högerforum. Jag tror inte heller att det är skaparnas intentioner. Det är ett forum för alla och därmed ska det väl finnas reklam för samtliga målgrupper.
Kan reklam för Arbetaren hjälpa till att ändra fokus på forumet en aning så ser jag det endast som positivt. Vi måste komma ifrån bilden av forumet som en samlingsplats för endast högerextrema, främlingsfientliga och sexuellt perverterade.
Kan reklam för Arbetaren hjälpa till att ändra fokus på forumet en aning så ser jag det endast som positivt. Vi måste komma ifrån bilden av forumet som en samlingsplats för endast högerextrema, främlingsfientliga och sexuellt perverterade.