2006-10-03, 17:50
Medlem
Jag blev påcyklad i juni, vänster knä tog en del stryk. Jag har inte kunnat jogga eller yoga sedan dess; det gör ont ganska direkt, mest på sidorna av knät men även ovan och under.
Läkarna gör ingenting. Har skelettröntgat, inga problem, men inte magnetbäddsröntgat.
Har någon nån idé om vad som kan vara fel och hur jag bör gå tillväga för att läkningen ska påskyndas? Jag blir mycket snart psykotisk av att vara rörelsehindrad.
Citera
2006-10-03, 20:05
Medlem
trooploopers avatar
orkar inte vara så utförlig men, det enda viktiga är att du rör på dig.

Det spelar i stort ingen roll vilken aktivitet du väljer bara det inte är farligt för knät. Att bli stillasittande pga ont i knät leder bara till en dålig cirkelgång.

Du vet att det inte är skelettskada, om du fortfarande har ont går du tillbaka till din husläkare och redogör för din situation såklart.

fast mest låter det som du är i behov av sjukgymnast
Citera
2006-10-03, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trooplooper
orkar inte vara så utförlig men, det enda viktiga är att du rör på dig.

Det spelar i stort ingen roll vilken aktivitet du väljer bara det inte är farligt för knät. Att bli stillasittande pga ont i knät leder bara till en dålig cirkelgång.

Du vet att det inte är skelettskada, om du fortfarande har ont går du tillbaka till din husläkare och redogör för din situation såklart.

fast mest låter det som du är i behov av sjukgymnast

Ok, tack.
Får börja röra på mig igen så fort det inte gör ont.

[gnäll]Har varit hos läkarn, han är miffo och byns enda sjukgymnast slutade i förra veckan.
Skål. [/gnäll]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in