2006-10-03, 08:52
Medlem
Fulfittans avatar
...och är det isåfall något ni skulle kunna tänka er att implementera här? Som det är nu går det ju att dölja undergrupper, men inte enstaka forumdelar i grupperna. Att kunna dölja de avdelningar man inte alls är intresserad av skulle göra indexsidan lite mer slimmad och överblickbar. Förutom Arkiv & lounge finns det finns ingen underavdelning jag helt vill dölja, men däremot många ämnesområden inom de andra som jag skulle vilja klicka bort för en mer strömlinjeformad FB-upplevelse. T ex är Tobak och Alkohol det enda inom drogavdelningen jag är intresserad av, så där skulle det kunna sparas mycket plats. Även andra totala skitforum som Grafitti, Noveller & Lyrik, Tatuering & Piercing, Urban Exploration, Serier, Konspirationer, Paranormala Fenomen etc. skulle jag gärna vilja kunna dölja för gott med ett musklick.

Är detta för det första möjligt, och finns det för det andra isåfall intresse för att införa sådana funktioner från ledningens håll? Antar att det i värsta fall skulle gå att ordna med ett Greasemonkeyscript på användarnivå, men det är inget jag personligen har kunnighet om.
Citera
2006-10-03, 09:16
Medlem
TTKs avatar
Jag kör en inklusiv metod istället för en exlusiv metod. De forum jag gillar mest väljer jag att prenumenera på (Forum Tools -> Subscribe). Sen använder jag "User CP" för att få en överblick över det dussinet forum som jag valt.
Citera
2006-10-03, 12:07
Medlem
flygers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TTK
Jag kör en inklusiv metod istället för en exlusiv metod. De forum jag gillar mest väljer jag att prenumenera på (Forum Tools -> Subscribe). Sen använder jag "User CP" för att få en överblick över det dussinet forum som jag valt.

Tack för tipset!
Citera
2006-10-03, 20:57
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TTK

Omständigare lösning, men visst, det har inte slagit mig tidigare. Efterlyste dock bara för enkelhetens och bekvämlighetens skull en sådan där röd pil intill varje forumdel, eller liknande. Vet inte vilka möjligheter vBulletin ger på det området.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in