Citat:
Ursprungligen postat av Randall Flagg
Dom frågade ju ut honom i juli vid 2 tillfällen om jag inte missminns mig. Ken hade inget att dölja och styrelsen tyckte att han hade varit uppriktig i svaren mm. Personligen misstänker jag att det var några fler som satt i rummet som kanske inte hade rena papper så man lät udda vara jämt och lät det passera.
Förvisso, men jag tycker att det rätta borde varit att antingen kräva att Ken själv gick ut med en detaljerad redogörelse över det påstådda fuskförsöket samt sin bild av det hela alt. att styrelsen själva hade gått ut med detta. Nu har dom i princip suttit och hållit käften sedan i juli.
Ett förbund som arbetar för att främja en verksamhet som ingen är överens om den är laglig eller ej och som fortfarande har ett visst skumraskrykte i allmänhetens ögon måste självklart köra med helt öppna kort !
Citat:
Nu verkar det som det bildats några riktiga falanger som vill ha upp det till ytan och offentligheten och det är ju positivt. Såg med glädje att Joachim Geigert "spammar" andra forum och uppmanar folk attt ta eventuella diskussioner om härvan på hans place.. Har Geigert någon koppling i denna härva?
Tror jag inte men det är en lovvärd insats. Men lite av vart jag ville komma ovan är att allt det här hade inte behövts om styrelsen hade kört med öppna kort från början.
/#LOUDmouth#