2006-09-28, 16:54
Medlem
På jobbet säljer vi cigg. Många av kunderna vill ha Marlboro Vit. På grund av ett beställningsfel fick vi bara in Vita 100s. Hur som helst, kunderna vägrar att köpa 100s och kan gå till andra butiker låångt bort för att handla "vanliga" vita. Nu röker jag ju inte själv och undrar bara om det är någon skillnad på vanliga och 100.- Mig veterligen är de väl bara lite längre och en krona dyrare?
Citera
2006-09-28, 17:10
Medlem
Heinekens avatar
Alla jag vet som har rakat eller tvingats kopa 100s har klagat pa att man helt enkelt blir for matt pa dom. Det later ju dumt for man kan tycka att man saledes kan fimpa sin cigg om man kanner sig trott pa den men jag antar att det ar nagot psykologiskt. Dessutom ar det ju mer ekonmiskt att kopa 100s, men folk, och ink jag far jag erkanna, ar lite av freaks nar det galler denna fraga.

For langa- det vore dumt att fimpa nar det finns mycket kvar, sa istallet roker man mer. Usch, vad hemskt!

Ursakta min engelska teckenuppsattning.
Citera
2006-09-28, 17:23
Medlem
monkans avatar
Ja håller med Heineken
själv kan ja bara röka 100s när ja g är full utan att bli trött på dom
Citera
2006-09-28, 17:25
Medlem
orkavaraserioss avatar
Själv röker jag bara hundreds, just av den anledningen att det bara är att fimpa om man tröttnar.
Det är mer ekonomiskt och skönt att slippa tända en ny cigg om man har stort behov av nikotin nån gång.
Citera
2006-09-28, 17:30
Medlem
fnuskes avatar
Bara 100's här också, vad är det för jävla muppar som gnäller om att det är för långa, är väl bara fimpa.
Citera
2006-09-28, 17:35
Medlem
Långa cigg är snyggare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här