2007-04-20, 11:53
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce_Wayne
Mjo...fast jag har ingen förhoppning av serien, görs förmånga serier med Lost och Prison Break och numera Heroes om ett gäng super killar och tjejer så vi får vänta och se...snart kommer det slå tillbäka mot kanalerna som NBC osv, var så säker

Förivisso har jag tröttnat ordentligt på Lost, efter del 1 av säsong 3 lade jag den serien på is. Har inte sett de senaste tre avsnitten på Prison Break heller, får väl göra det någongång. Men Heroes ser man framemot, det är ju den bästa serien, och håller bra.

Förövrigt såg jag ett eller två avsnitt av Rome, serien verkade vara någon form av mjukporr. Tilltalade mig inte alls.
Citera
2007-04-20, 12:38
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrokamel
Någon som vet när avsnitt 19 kommer ?

23 april!!

Citat:
Ursprungligen postat av Schwenke
Lite störande att det bara slutade helt plötsligt efter avsnitt 18.
Precis som det blev med Lost, helt plötsligt så var det bara som att serien upphörde att existera.
Visst, det är lugnt om det är avslutet i en säsong men, bara sådär helt plötsligt!

Okok, ska sluta gnälla, nästa avsnitt sänds ju om fyra dagar i USA.
Jag bara undrar om någon känner samma frustration som jag över "plötsliga stopp" i serier.

För övrigt så tycker jag att serien är väldigt underhållande/spännande.
Sen är det alltid en fröjd att se Hayden Panettiere (Claire) in action .

Visst är det störande att serien har uppehåll mitt i en säsong, men det får nog ses som dagens i-landsproblem. Klart som fan det är en fröjd att se Claire, hon är väl det bästa med serien. Utan henne hade det inte varit lönt att se den.
Citera
2007-04-20, 16:37
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Förövrigt såg jag ett eller två avsnitt av Rome, serien verkade vara någon form av mjukporr. Tilltalade mig inte alls.

Mjukporr? Dert säger mer om dig än om serien.
Kolla in Rome s 1+2. Helt underbar serie. Dramatisk, blodig som fan och lite mjukporr därimellan . Nejdå, det är inte mycket. Jag rekommenderar avsnitt 9 i första säsongen. Jävlar vilken tung gladiator scen. Frågan är om Rome kommer som säsong 3, håller tummarna.
Citera
2007-04-20, 16:52
Medlem
sp3tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Frågan är om Rome kommer som säsong 3, håller tummarna.
Det blir nog inte så, och det är skandal! Bättre serie finns inte.
Citera
2007-04-20, 16:58
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Mjukporr? Dert säger mer om dig än om serien.
Kolla in Rome s 1+2. Helt underbar serie. Dramatisk, blodig som fan och lite mjukporr därimellan . Nejdå, det är inte mycket. Jag rekommenderar avsnitt 9 i första säsongen. Jävlar vilken tung gladiator scen. Frågan är om Rome kommer som säsong 3, håller tummarna.

Såg som sagt bara ett avsnitt eller två, och tyckte det var mycket naket, speciellt för att vara en serie. Man misstänker ju att de ville få upp antalet tittare med det. Verkade förövrigt vara mycket intriger a la Glamour över serien. Men hur som helst, var det inte en serie som verkade speciellt intresant. Men smaken är som baken.

Eftersom folk klagar, titta neråt, så skall jag se till att detta inlägget håller topic lite också.
Claire är visserligen söt, men viktigare är att hon verkar vara en centralperson. Men att säga att det inte vore lönt att se Heroes utan henne pågrund av att hon är så söt, verkar aningen -18 år, tycker jag. Påminner mer något man skulle läsa på ett ungdomsforum eller trådar om The O.C., One Tree Hill och liknande, inte Heroes.
Citera
2007-04-20, 17:18
Medlem
Finns det inte redan en tråd om Rome? Dra dit och skriv i så fall och låt oss klaga på uppehållet av Heroes i fred!
Citera
2007-04-20, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Förivisso har jag tröttnat ordentligt på Lost, efter del 1 av säsong 3 lade jag den serien på is. Har inte sett de senaste tre avsnitten på Prison Break heller, får väl göra det någongång. Men Heroes ser man framemot, det är ju den bästa serien, och håller bra.

Mjukporr fast med våld och mycket blod ja, hehe
Citera
2007-04-21, 12:37
Medlem
Stefanapas avatar
OMG! 2 DAGAR KVAR! LÄNGTAR!
Citera
2007-04-22, 20:02
Medlem
Sett 5 avsnitt so far... mina ögonbryn har inte lyfts än, jag väntar fortfarande på kicken...
Citera
2007-04-22, 21:53
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Sett 5 avsnitt so far... mina ögonbryn har inte lyfts än, jag väntar fortfarande på kicken...

Du lär bli besviken, Heroes är en ytterst överskattad serie.. dock ser jag den ändå.. är väl för att jag börjat se den för länge sen, onödigt att sluta.. typ.
Citera
2007-04-22, 22:10
Medlem
Pastor Franzs avatar
Många bra serier blir överskattade. Faktum kvarstår dock att Heroes är en mycket bra serie, dock kanske inte så bra som man kan låtas tro efter att ha läst den här tråden.
Citera
2007-04-22, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Du lär bli besviken, Heroes är en ytterst överskattad serie.. dock ser jag den ändå.. är väl för att jag börjat se den för länge sen, onödigt att sluta.. typ.

Den går väl på canal + tror jag eller ska komma till tv3 eller kanal5, fast jag kan ha fel för jag ser nästan aldirg på tv mer än porr filmer med mycket spermasprut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in