Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Mjukporr? Dert säger mer om dig än om serien.
Kolla in Rome s 1+2. Helt underbar serie. Dramatisk, blodig som fan och lite mjukporr därimellan

. Nejdå, det är inte mycket. Jag rekommenderar avsnitt 9 i första säsongen. Jävlar vilken tung gladiator scen. Frågan är om Rome kommer som säsong 3, håller tummarna.
Såg som sagt bara ett avsnitt eller två, och tyckte det var mycket naket, speciellt för att vara en serie. Man misstänker ju att de ville få upp antalet tittare med det. Verkade förövrigt vara mycket intriger a la Glamour över serien. Men hur som helst, var det inte en serie som verkade speciellt intresant. Men smaken är som baken.
Eftersom folk klagar, titta neråt, så skall jag se till att detta inlägget håller topic lite också.

Claire är visserligen söt, men viktigare är att hon verkar vara en centralperson. Men att säga att det inte vore lönt att se Heroes utan henne pågrund av att hon är så söt, verkar aningen -18 år, tycker jag. Påminner mer något man skulle läsa på ett ungdomsforum eller trådar om The O.C., One Tree Hill och liknande, inte Heroes.