2007-03-07, 19:48
Medlem
hainzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Det var väl uppehåll efter 11 va?

vad jag vet var det så
Citera
2007-03-07, 21:10
Medlem
Stefanapas avatar
Jag har aldrig kommit underfunn med varför det blir uppehåll. Är det för att dem inte är klara med dem nya avsnitten eller är det bara för att jävlas med tittarna.
Citera
2007-03-07, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
Det var väl uppehåll efter 11 va?

Juluppehåll, det har ju alla serier.
Citera
2007-03-07, 22:13
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Juluppehåll, det har ju alla serier.
Det är ju fortfarande ett uppehåll för det.
Citera
2007-03-07, 22:24
Medlem
Evil_Santas avatar
De första tre eller fyra avsnitten var helkassa, en dålig kopia av x-men , men sen blev det hela betydligt mer intressant och just nu är det en av de bästa serierna på tv.
Citera
2007-03-08, 01:09
Medlem
Speedy Gonzaless avatar
Överlägsen serie just nu, mycket mer välgenomtänkt än vad man skulle kunna tro.

EDIT: dålig koll från min sida, tar tillbaks frågan.
Citera
2007-03-08, 01:31
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanapa
Jag har aldrig kommit underfunn med varför det blir uppehåll. Är det för att dem inte är klara med dem nya avsnitten eller är det bara för att jävlas med tittarna.

Delvis för att dom inte är klara med alla avsnitten.

En hel tv-säsong är ungefär 40 veckor, men bara 22 avsnitt.
Det betyder att det måste bli en massa uppehåll här och var.

24 började för några år sedan med att enbart visas på vårsäsongen utan uppehåll.

Lost hade en minisäsong i höstas och 16 avsnitt på raken nu i vår.

Men dom flesta serier har som vanligt med lite uppehåll här och där.

Ibland är det sportevenemang som tar plats i tablån, högtider som gör att det knuffas bort osv.
Citera
2007-03-08, 01:46
Bannlyst
Fan, Peter Petrelli och Mohinder Suresh är typ skönast i serien... båda ligger riktigt illa till.

Nästa avsnitt är i April eller? Det kan man väl ta... man har ju Lost och Prison Break så länge!
Citera
2007-03-08, 03:23
Medlem
Speedy Gonzaless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 911
Fan, Peter Petrelli och Mohinder Suresh är typ skönast i serien... båda ligger riktigt illa till.

Nästa avsnitt är i April eller? Det kan man väl ta... man har ju Lost och Prison Break så länge!

Senaste jag hörde var att pebben har uppehåll i två veckor nu, så tji fick du. ^^

Dock förstår jag inte hur någon människa skulle kunna lida utav mindre PB, men det hör till en annan disskution..

Ingen som disskuterat hur Nathan och Peters mamma känner till Claire? Är det bara för att Nathan berättat om henne som sin dotter? Men hur känner då Haitian-guy henne, samt vad menar hon med att hon "has been trying to protect her"?
Citera
2007-03-08, 08:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Speedy Gonzales
Senaste jag hörde var att pebben har uppehåll i två veckor nu, så tji fick du. ^^

Dock förstår jag inte hur någon människa skulle kunna lida utav mindre PB, men det hör till en annan disskution..

Ingen som disskuterat hur Nathan och Peters mamma känner till Claire? Är det bara för att Nathan berättat om henne som sin dotter? Men hur känner då Haitian-guy henne, samt vad menar hon med att hon "has been trying to protect her"?

Eftersom Peter och Nathan har egna förmågor, har förmodligen hon också någon X-men-gen... Dock vill jag se eldsmamman mer, hon var både snygg och hade en cool förmåga, och vad hände med internettjejen?
Citera
2007-03-08, 08:57
Medlem
Csabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Speedy Gonzales

Det är en intressnt fråga. Jag har funderat på det där att alla föräldrar (de få vi har fått träffa hittills) till de med krafter verkar ha känt till att de skulle få krafter eller ha krafter. Jag tänker på Hiros pappa, Petrellibrödernas mamma. Sen har vi ju inte fått träffa några andra föräldrar. Risken finns för att det kommer ett förklarande avsnitt där de visar typ hur föräldrarna var med i någon form av projekt när de skulle bli gravida. Alla med krafter är ju dessutom i samma ålder förutom Claire och Micah.

En annan gissning är att Mohinders syster Shanti hade krafter och det var därför som hans pappa gillade henne mycket mer än Mohinder. Hans mamma hade ju sagt att she was very special. Risken finns då - för att inte säga att den är överhängande - att även Mohinder har krafter som han bara inte har lyckats aktivera. På så sätt får man in hur Mr. Bennet hela tiden har känt till Mohinder och dykt upp runt honom då och då, bla annat i en taxiscen för ett par avsnitt sen då jag var tvungen att spola tillbaka. Kanske är det rent av så att Mohinder räddar Peter från knipan...

Om någon har sett något i trailern för det nya avsnittet så skriv för fan inte bara det rakt ut.

Dölj allt med Spoilervarning som inte bara är spekulationer.

Fan, det är bud på att se alla avsnitt igen, det känns som att det är så mycket jag har missat.
Citera
2007-03-08, 11:28
Medlem
Chilimans avatar
Jag tyckte mig känns igen Claires mamma. Var det hon som spelade lärarinna i Boston Public?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in