2007-11-20, 13:08
Medlem
Power_s avatar
Nu vill jag ha ett preview inför nästa vecka
Citera
2007-11-20, 15:54
Medlem
TMNTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Power_
Nu vill jag ha ett preview inför nästa vecka

enjoy
Citera
2007-11-20, 16:57
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Say what?
Citera
2007-11-20, 18:26
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Franz

Eftersom avsnittet har sänts i usa så behövs ej spoiler.

Hur kan adam veta vart bennet befann sig? och hur tog han sig dit? för dom var väl i new york? och bennet blev skjuten på en strand i californien? Är peter med på saken eller? för han kan ju flyga...
Citera
2007-11-20, 20:04
Medlem
Jelloblimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Undra om Mohinder och Bennet går över till the darkside for good.. jag gissar att bennet inte har något minne osv så blir han bob's högra hand eller nåt...

Fattar inte hur mohinder tänker... vill han bara rädda Niki's liv? varför då?
"The haitian" har ju stuckit ifrån Företaget så de har ingen som kan radera minnen. Jo Mohinder behöver Clairs blod till Nikki & tror att Företaget gör gott.
Citera
2007-11-20, 21:14
Bannlyst
Finns egentligen bara tre ställen Bennet kan vara på; hos Adam, hos Claire eller hos Bob/Mohinder. Adam är högst osannolikt eftersom han inte har något med den här storyn att göra. Claire sörjde ju sin far så det är inte heller troligt. Bob kanske vill ha något från Bennet, kunskap eller Claire. Mohinder kanske fick ångest och krävde att de skulle återuppliva honom.
Citera
2007-11-20, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloblimp
"The haitian" har ju stuckit ifrån Företaget så de har ingen som kan radera minnen. Jo Mohinder behöver Clairs blod till Nikki & tror att Företaget gör gott.

Hennes blod kan väl bara läka skador, och inte hjälpa folk att bli av med sina krafter, eller?

Bra avsnitt, gillar när det är lite rörigt och mycket på gång, många twists och när man inte riktigt vet... skönt med en serie som kan leverera lite LOST känsla!

Jag kan tänka mig möjligheten att nöd-ingripa på claire och ta hennes blod eftersom han hade en känsla av att mötet skulle sluta i Bennets död, eller åtminstone så antog han det eftersom tavlorna alltid visar rätt...

Den stora frågan är väl bara då varför Bob skulle hjälpa hans största "fiende" och motståndare, och den andra följdfrågan vem han tänkte använda clairs blod på annars? En tredje skadad part?
Citera
2007-11-20, 22:41
Medlem
nncs avatar
Härligt avsnitt - blev lite ledsen i ögat när Bennet till slut strök med (trots att man visste att det var på gång), så gissa om man blev glad när man fick se vem som var ansluten till droppet i slutet

För övrigt kan Elle/Kristen Bell få behålla mig och zappa mig/leka hur mycket som helst med mig om hon vill, fan vad fin hon är
Citera
2007-11-20, 22:51
Bannlyst
Ja man tänker på mycket nu under heroes. En sak grubblar jag lite extra över och kan inte själv komma på det ( har inte dom gammla avsnitten kvar)
Så nu får ni tänka efter eller kolla...

Dagens avsnitt..E09

När Hiro bevakar samtalet mellan sin far Kaito och Angela Petrelli. Så reser han sedan iväg med sin far... och återkommer strax innan den stund då Adam dödar honom.
Men hade Hiros pappa pratat med Ando och bett honom hitta svärdet innan Angela Petrelli kommer eller gjorde han det efter! altså när han var iväg med Hiro?

Jag hoppas att detta inte är en blunder!
Citera
2007-11-21, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fattar inte hur mohinder tänker... vill han bara rädda Niki's liv? varför då?

För att Nikki är början till världspesten. Viruset hade ju muterat och det kommer spridas till det vi såg när Peter var i framtiden om Nikki inte botas.
Citera
2007-11-21, 02:04
Medlem
Kyleys avatar
Skit bra avsnitt, börjar bli riktigt spännande nu

Har två frågor: Är det bara 2 avsnitt kvar på den här säsongen och är det här sista säsongen?

Någon som vet?
Citera
2007-11-21, 02:10
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyley
Skit bra avsnitt, börjar bli riktigt spännande nu

Har två frågor: Är det bara 2 avsnitt kvar på den här säsongen och är det här sista säsongen?

Någon som vet?
Det är bara två avsnitt kvar på säsongen men det beror på strejken så det kommer vara ett cliffhangerslut i 11e avsnittet. Nästa säsongs startdatum beror på hur länge strejken varar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in