2007-10-02, 13:04
Medlem
UNDERBART!! Början på säsong 2 är bättre än 1an! Detta kommer bli helt sjukt spännande att följa!
Citera
2007-10-02, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grooblle
Jag vill egentligen inte tjafsa vidare om något så off topic, men är du säker på att du har rätt tidsinställning på torrentleech? För jag tror inte att den kommer på TL en timma före alla andra.

Helt korrekt. Det börjar klockan 03 svensk tid och är färdigt 04...

[EDIT] Avsnittet går klockan 8pm CST dvs GMT-6 medans vi ligger på GMT+1
Citera
2007-10-02, 19:43
Medlem
Så här långt så känns det faktiskt som att denna säsong kommer bli bättre än den första.

En fråga bara: När ska Sanders-gänget komma tillbaka?
Citera
2007-10-02, 21:34
Medlem
secchioncellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darth Yoda
En fråga bara: När ska Sanders-gänget komma tillbaka?

Aldrig vore det bästa, hon/de är de absolut tråkigaste i denna serie.
Citera
2007-10-02, 22:03
Medlem
Inhales avatar
Stenhård början på andra serien.

Kul att det kommit till lite nya personer.
Har inte riktigt förstått mig på de 2 mexar-syskonen.
dödar hon med synen, eller vadå?
De som från början skulle smuggla ut de ur landet dog ju bevisligen, varför gjorde inte kärringen det i 2a avsnittet?

Citat:
Ursprungligen postat av secchioncello
Aldrig vore det bästa, hon/de är de absolut tråkigaste i denna serie.

Likaså med Hiro, tycker mest han bara stjäl sändningstiden som kunde gå till lite Action istället.

Men någonting säger mig att Hiro kommer vara en favoritperson lite senare i serien.
Kanske nästan en lika spännande och ball karaktär som Peter Petrelli, som enligt mig är favoriten hittills, likaså Sylar.
Citera
2007-10-02, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale
Likaså med Hiro, tycker mest han bara stjäl sändningstiden som kunde gå till lite Action istället.

Men någonting säger mig att Hiro kommer vara en favoritperson lite senare i serien.
Kanske nästan en lika spännande och ball karaktär som Peter Petrelli, som enligt mig är favoriten hittills, likaså Sylar.

Håller med dig helt å hållet. Just nu så vill man se mindre av Hiro och mer av andra. Men som du säger så kommer troligtvis Hiro spela rejält stor roll senare i denna säsongen.

Peter Petrelli är min favorit karaktär. Kanske den som flest folk kan känna igen sig i. Dessutom så kan han ju äga upp alla han vill så det kanske är det man vill se.
Citera
2007-10-02, 22:28
Medlem
Salachtins avatar
Uh, säsong två har börjat sändas?
Citera
2007-10-02, 22:32
Medlem
Inhales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salachtin
Uh, säsong två har börjat sändas?

I USA, går tanka hem avsnitten.

Men det dröjer nog ett tag tills det börjar sändas på TV i Sverige.
Citera
2007-10-02, 23:01
Medlem
Calaveras avatar
Tyckte att s02e02 va ett riktigt bra avsnitt!
Längtar nu tills nästa avsnitt bara...
Citera
2007-10-03, 00:19
Medlem
NirvanAs avatar
En grejj jag inte fattar... är nathan omedveten om peters förmåga att hela sig själv osv? För han borde ju veta att Peter inte kan dö...

Sen undrar jag om dom plockat bort heroes i s02 som te.x sanders o co... dom tillför inget osv och istället introducerar dom nya? spanjor-duon?

Bruden bär alltså på något ont inom sig som hon ej kan kontrollera, dom vill komma i kontakt med mohinder suresh eller någon för att kunna få hjälp?

Parkman.. var inte han inspector i S01? eller :S Och har inte dom flesta heroes redan träffat varandra? mohinder borde väl känt igen haitiern?

Hmm...
Citera
2007-10-03, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
En grejj jag inte fattar... är nathan omedveten om peters förmåga att hela sig själv osv? För han borde ju veta att Peter inte kan dö...

Hmm...

Är du säker på att nathan inte är syler som i framtiden då?
Citera
2007-10-03, 06:57
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Bruden bär alltså på något ont inom sig som hon ej kan kontrollera, dom vill komma i kontakt med mohinder suresh eller någon för att kunna få hjälp?

Parkman.. var inte han inspector i S01? eller :S Och har inte dom flesta heroes redan träffat varandra? mohinder borde väl känt igen haitiern?

Det verkar ju som att tjejen börjar gråta blod och att hon smittar andra, så att de också gråter blod och dör.. (?) Yes, de vill komma i kontakt med Mohinder för att få hjälp.

Jo, men i s02e01 blev han detective.

Man såg ju att Mohinder kände igen haitiern och haitiern kände igen Mohinder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in